Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en dan nog eens vrij zwaar/klassiek gebouwd voor een KWPN'er. Ze is twee keer zo breed als alle andere en vrij kort, mooi in verhouding en naar mijn mening een heel leuk paard maar niet het "traditionele dressuurpaard". Ook ik hoorde laatst van een jury dat het jammer is dat ze zo gebouwd is, Als ze nou wat groter en langgelijnder was zou ik hoger eindigen. Nu heb ik hier nooit in geloofd en vind ik altijd dat als je goed rijd, echt goed rijd, ze niet om je heen kunnen. Bovendien weet ik dat er nog een hoop schort aan mijn rijden en haar lopen. Maar ik ben toch benieuwd hoe juryleden hier nu tegenover staan. Puur nieuwsgierigheid dus 
Zij beweerde nl dat haar paard dan meer punten zou krijgen omdat hij dus ruimer is.

) Roodvos schreef:Iemand die van nature heel stijf is wint ook geen goud met turnen, ook al doet ze maximaal haar best.
mizzet schreef:ELK paard de Z halen? Ik weet niet of dat bij elk paard kan hoor.. Als je sommige paarden ziet lopen! Maar misschien inderdaad met een goede ruiter, toch weet ik het niet hoor.