. Had hem van de week af gedaan in de wei omdat ze schuurplekken kreeg van het dag en nacht op de wei met halster (witte fries is ook zowat) en heb nu een veiligheidshalster in huis gehaald met neopreen. Wou hem gisteravond om doen in de wei (ook ivm verwachte onweer dan moeten ze naar binnen) maar ja dat ging dus niet. Madam heeft weer een nieuw truucje hard wegrennen als ik op een paar meter afstand ben en dan blij door de wei gaan rennen
. Nu dus vanmiddag weer geprobeerd en ze moet vandaag dus echt op stal en morgen ochtend naar de smid
Mijn moeder was er vanmorgen bij maar die durfde niet mee het land in om te helpen. Verder heb ik dus niemand om te helpen. Dus moet het vanavond in mijn eentje op zien te lossen.
Lokken met biks helpt niet daar is ze helemaal niet zo dol op namelijk raar paard. De andere paarden in de wei daar in tegen wel. Alle paarden er uit en dan pas zei helpt ook niet. Dan paard over de zeik.
En nu?????
en dan uiteindelijk vangen als ze naar je toe komt. Omdat de ruimte kleiner is heb je de aandacht en hoef je er ook niet iedere keer achteraan te sjokken.

)