Mijn paard wordt helemaal gek van alle insecten hier, ze is vandaag in de binnenbak gezet (met een vriendinnetje) omdat ze maar niet stopte met rennen. Nou zag ik net een anti-vliegen halsband voor paarden! Heeft iemand hier ervaring mee?
Of weten jullie anders een goeie vliegendeken waarmee ik ook evt. zou kunnen rijden met m'n BBP eronder? (schaap van umaki) Voor sprays e.d. hoef je niet te reageren, die zweet ze zo eraf met dit weer;)
Leslie90
Geplaatst: 03-07-09 02:38
Ja idd, sprays werken niet in deze bloedhitte. Wat moet ik me voorstellen bij een halsband? Heb wel ervaring met een soort masker ?! Ik weet echt niet hoe zoiets heet Maar die hielp bij mijn shetje wel, in het land had ze last van vliegen in d'r ogen.
Mijn fries kan natuurlijk geen maatje shetlander over z'n hoofd Wil dus dit topic even volgen, halsband lijkt me wel handig
Er lopen al topics over die halsband. Maar uiteindelijk zijn er maar weinig bokkers die er ervaring mee hebben. Maar als je even zoekt zul je in ieder geval die topics vinden.
Oh ik had de zoekfunctie gebruikt, maar kon het niet vinden. Heb sowieso even een rekensommetje gemaakt, en dan is die halsband nog best duur. Ik wou ook geen uitrijdeken maar een gewone vliegendeken voor in de wei, en dan maar hopen dat er ook mee te rijden valt!
ik heb een aantal jaren geleden zo'n halsband gehad. het paard werd nog steeds gek van de dazen en vliegen en schuurde de band meerdere keren per dag af.
Met een beetje opletten, en het eventuele gebruik maken van de handige zoekfunctie zag je dat er al meerdere topics lopen over een antivliegenhalsband. Zodoende gaat hier een slotje op.