Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
linsim26 schreef:en waar is zon dazenval te koop?
nicolailover schreef:iemand zei tegen mij dat knoflook erg goed helpt.
je zou het hem dan tussen zijn eten moeten doen of van die knoflook snoepjes. als het paard dan gaat zweten komt die knoflook naar buiten en dat zou moeten werken .
heeft iemand hier ervaring mee
joyce B schreef:De meeste mensen in vreselijk dazengebied halen hun paarden uit de wei en laten ze ´s nachts in de wei lopen. Dan zijn er (gelukkig) geen dazen. En de dieren gaan zelf in donkere inloopstallen staan om te schuilen.
Heb je die dingen niet, dan vind ik het op het zielige af om ze zichzelf zo in het zweet te laten rennen zonder kans om die dieren kwijt te raken. Dat gebeurde hier ook toen ik ze opsloot in de wei, wat ik nu dus niet meer doe in deze tijd. Ze kunnen nu zelf kiezen.
maar met rijden bied het voor mij iig wel de uitkomst. nicolailover schreef:iemand zei tegen mij dat knoflook erg goed helpt.
je zou het hem dan tussen zijn eten moeten doen of van die knoflook snoepjes. als het paard dan gaat zweten komt die knoflook naar buiten en dat zou moeten werken .
heeft iemand hier ervaring mee