[PG] Bianca, 11 jaar, welsh merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

iris93__

[PG] Bianca, 11 jaar, welsh merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-09 12:32

3 jaar geleden heeft mijn oom mijn verzorgpony verkocht omdat de boederij verkocht zou worden.
ik kreeg 2 uur van te voren te horen dat ze verkocht was en heb nog snel een buitenrit gemaakt.
een week nadat ze verkocht was ben ik er nog een keer heen geweest, daarna nooit meer. ik wil echt
heel graag weten waar ze nu is en of ik haar nog een keer kan zien. Ze is nu 11 of 12 jaar. bruine welsh a/b merrie.
ze is heel eigenwijs, maar kan ook heel braaf zijn. Toen ze verkocht was ging ze naar deurne of drunen, ik haal die 2 plaatsen altijd door elkaar. mijn oom zegt wel dat die een keer opzoekt waar ze is, maar dat zegt die nu al 2 jaar, ben het nu een beetje zat.
Afbeelding
Afbeelding

ik hoop echt dat iemand haar herkent, mis die pony echt heel erg.

Mareeq

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 18:57

er staat een bruine welsch merrie bij mij op stal die ook bianca heet..
deurne ligt in de buurt van sint oedenrode (waar mijn stal is)
dus wie weet het zou zo maar kunnen

groetjes marieke

Iersas

Re: [PG] Bianca, 11 jaar, welsh merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:52

Hoi heb je een foto v de voorkant v dr hoofd, geef me even je email we hebben het ws over dezelfde.. Pb graag!

Jessie1991

Re: [PG] Bianca, 11 jaar, welsh merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 09:00

bij ons op stal in nederwetten staat ook een pony die er zo uit ziet maar die staat er nu sinds een jaar of 3 maar is een welsh B kan dat kloppen want dan heet ze nu anders :D