Ik moet het toch even kwijt, want word er onderhand wel een beetje moederloos van..
En als mensen ook zoiets hebben, of weten wat ik er aan kan doen.. Hoor ik graag tips!
Mijn newforestpoownie gizmo, is sinds z'n 2élevensjaar bij ons.. toen de tijd heeft mijn tante ook een paard gekocht Hessel, toen nog veulen.
Nou sinds die tijd zijn ze bij elkaar, ( zijn trouwens nu 10 & 7 jaar ).
Dus is het niet zo gek dat ze aan elkaar gehecht zijn natuurlijk... Maar sinds een paar maanden ( rond de winter ) is het met die van mij echt drama!
Ze staan ook daarom dit jaar voor het eerst met elkaar op hetzelfde land..
Maargoed als het Hessel het land uitgaat, blijft hij echt op hetzelfde plekje staan bij het hek, half uur, uur, 2 uur? Maakt niet uit hij blijft staan tot dat Hessel weer terug komt. En elke keer roepen naar hem...
Dit is niet het enigste want als ik buiten ga rijden zonder Hessel erbij is het ook niet leuk meer, naar alles wat zwart gaat 'ie staan gillen..
Of als ik ze buiten ga zetten, en haal eerst Gizmo uit de stal, en erna Hessel.. Nou je wilt niet weten wat je hoort!
Hinniken weer naar hem, alsof ze mekaar dagen niet gezien hebben.
Ik snap ook echt niet waar het opeens vandaan komt? Er is voor derest nooit wat gebeurd ofso.. het is echt zomaar van de een op de andere dag gekomen..
En het lijkt alsof het met de dag erger word..
Sorry voor mijn lange verhaal hihi
Iemand hier ervaring mee toevallig?