ik heb net een nieuwe cap. nog niet mee gereden ofzo heb is maat 57 en mijn optrek hoofd is 58 ik vind hem een beetje raar zitten en als ik hem net op doe dan zit hij goed maar hij zit opzich best hoog
het is een horka hawk type 199000. moet ik een grotere cap nemen of komt het nog wel goed?
Anoniem
Geplaatst: 23-06-09 14:25
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt
TE5
Geplaatst: 23-06-09 14:25
Je cap gaat in ieder geval niet naar je hoofd vormen lijkt mij, dus de pasvorm verandert niet meer Daarom moet je een cap dus even een tijdje langer ophouden wanneer je 'm wil kopen, om te zien of het dan ook nog goed zit..
Het is in principe niet erg, alleen het zit minder comfortabel. Als je daar mee kan leven kan je gewoon dezelfde cap houden, zo niet ben ik bang dat je een andere moet gaan nemen
Iets veranderen zal hij niet, dus als je er echt last van hebt zou ik een andere kopen
Bienotje
Geplaatst: 23-06-09 14:38
Vind je hem niet mooi zitten of zit íe echt te strak/ pijnlijk? Als íe nog nieuw is kun je neem ik aan gewoon nog terug om te ruilen ofzo.
Maar mijn harry´s horse cap is namelijk na een tijdje wel wat losser gaan zitten, de schuimachtige voering/ stof aan de binnenzijde is na regelmatig dragen wat platter geworden waardoor mijn cap nu wat ruimer zit.. Maar staat harry´s horse wel een beetje bekend om geloof ik ook..
Ik denk dat je een nieuwe moet nemen. Misschien kan je hem idd nog ruilen ja.
SummerLess
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-09 15:46
ik ben er terug mee naar de winkel gegaan en ik had hem net vandaag gekocht dus ze keken me wel even aan van nu alweer terug maar heb even een maatje groter geprobeert van andere caps van horka maar het leek net of ik een champion op me hoofd had dus heb de cap die ik geruild heb maar laten bestellen hij was alleen nog maar in maat 57 en ik had 58 nodig deze week of volgende week komt hij binnen:D kan nu al niet wachten had echt ene nieuwe cap nodig deed al 8 jaar met de zelfde en heb al aardig wat val partijen mee gemaakt. voelde me niet echt veilig meer