[EG] Casper, zwart-bonte shetlander, +/- 5-jarig, hengst

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wenerspirit

[EG] Casper, zwart-bonte shetlander, +/- 5-jarig, hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 10:40

Hallo Allemaal

Ik zoek de fokker/ex-eigenaar van deze mooie hengst.

Hij is verkocht met de naam Casper, zwart/bont. Hij stond in Overijssel ergens.

Volgends mij was hij toen 3 jaar oud. Hij stond toen met een rode halster op marktplaats te koop met een meisje op de foto.

De koper was Jan Kroezen uit Tubbergen met een Nissan Petrol. 2-paards trailer van ATEC. rood-bruin hout met polykap.

Verder weet ik niets, ik heb toen eens een advertentie op marktplaats gezegt, waar 2 mensen op hebben gereageert.

1 meisje, die een vriendin had, waar Casper heeft gestaan. Maar dat was niet heel zeker. Hij is door reden door dat hij te dominant over de andere shetlander hengst/ruin geweest zou zijn verkocht. Ik heb toen verder gevraagt en hoe zeker het was, daarop werd niet meer geantwoord.

Ook kreeg ik een mail van een meneer waarvan hij blijkbaar was geweest, gefokt of gekocht, geen idee. Er stond alleen in 'Hij was van mij.'
En toen gemailt en weer geen antwoord.

Dus wie kan mij verder helpen? Misschien heb je hem ooit ergens zien staan of .......

Hij is verkocht in +/- mei 2007.

Opvallend is, dat Casper de kleuren zwart en wit op zijn borst precies doormidden heeft gedeelt. Verder kun je de rest op de foto's zien.

Casper staat trouwens ter dekking.

Alvast bedankt!

Groetjes Wenerspirit

Afbeelding

Afbeelding

wenerspirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 11:48

Verder kennt hem niemand????

Heb nog meer info

Verkoper woont in Vriezenveen en de hengst stond in Holten in de weide, kennt iemand deze meneer of Casper.

Ik zet er even nieuwe foto´s bij.

wenerspirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-10 23:07

topic mag gesloten worden