femkezwart schreef:ik weet ieder geval dat amor na jou naar de Ripse Ruiters is gegaan. Ik ben daar gaan rijden nadat Poelruiters ging sluiten en dat Amor daar naar de slager is gebracht.. Ik vroeg aan een lesgever waar Amor was en die vertelde dat.. Zonde want het was een leuke haflinger. Maar ze hadden Amor zo verpest bij de Poelruiters dat Amor nu geloof ik al een hele tijd slecht liep. Echt een verschrikkelijke manege was de Poelruiters. Nu ik een eigen paard heb die dag en nacht buiten staat en met regen naar binnen kan als ze wil zie ik hoeveel leed die paarden bij Poelruiters hadden. Ze werden door gereden met pijn aan de rug of als ze kreupel waren. Ze kwamen bijna nooit buiten alleen als ze les hadden en stonden heel veel pony's ook nog in stands of paarden in te donkere stallen!
Wat een grap Femke, Amor is gewoon verkocht, eigenaresse is erg blij met hem kan ik je vertellen. De rest van je post is minstens zo 'informatief'. Ik weet niet waar je de 'wijsheid' vandaan haalt dat Amor slecht liep door de vorige manege (???) maar hij heeft bij ons op de Rip bijna 2 jaar vrolijk in de lessen gelopen, dat is dan toch bijzonder als hij, volgens jou, zo verpest was op de vorige manege, vooral omda hij daartussen dus nog verkocht is geweest aan een particulier..