[EG] wie kent amor manege poelruiters ?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tat_jana

[EG] wie kent amor manege poelruiters ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 08:19

hallo

wij als nieuwe eigenaren van Amor van mange de poelruiters oegstgeest zijn benieuwd wie Amor kennen ?
we willen graag wat dingetjes weten over zijn karakter en hoe hij het allemaal deed.

ook wil ik de manege en ruiters nog veel sterkte wensen komende week.

groetjes tatjana

Afbeelding
even de enige foto die ik nu heb maar de meeste zullen hem aan deze foto wel kunnen herkennen.

Sanny_lief

Re: [PG] wie kent amor manege poelruiters ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 09:55

Even een reactie van een Poelruiter. Amor zijn naam op de papieren is Marko. Zijn vader is Maroc.

Dat zoekt denk ik wat makkelijker voor de andere bokkers!

Veel plezier met Amor....je hebt een super leuke pony gekocht!! Mijn vriend heeft er heel wat uren op gereden en is echt weg van hem. Helaas hebben we een ander gekocht van de Poelruiters en twee is een beetje te veel voor ons!!

Veel plezier en succes met je zoektocht!

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 09:58

heeey bedankt voor je reactie wat leuk om zn echte naam te weten :D
dan komt hij natuurlijk weer gewoon zo te heten hihi.

jullie mogen altijd een pb sturen etc als jullie daar intresse in hebben hoor.

en foto's van hem zijn ook meer dan welkom, ik kan garanderen dat hij goed terecht komt :D

groetjes

Sanny_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 10:00

Voor foto's moet ik even kijken. Mijn vriend is namelijk hobby fotograaf....en Amor was wel vaak de pisang om te poseren!

Persoonlijk vind ik de naam Amor leuker.....maar dat moet je natuurlijk lekker zelf weten!! ;)

Je hoort nog van mij!!
Laatst bijgewerkt door Sanny_lief op 23-06-09 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Tat_jana

Re: [EG] wie kent amor manege poelruiters ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 10:01

hihi super :D.
heel erg bedankt ben er erg blij mee dit te weten ( kanik misschien wel meer informatie over hem opsporen.

staat hij al lang op de poelruiters ?
want ik kan niet echt iets vinden van tijden geleden ?

Nexus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 10:02

Hoi!

Heb je al gekeken op de Hyves van De Poelruiters?
http://manegedepoelruiters.hyves.nl/
Daar staan denk ik ook nog wel wat foto's op!

Veel plezier met Amor!
Volgens mij heeft hij voordat hij op de Poelruiters kwam op een andere manege gestaan.
Geen idee welke. Sorry.

Als je zijn papieren hebt zou je de fokker op kunnen zoeken..

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 10:04

Moderatoropmerking:
Even een link naar de regels van dit forum: [OV] Welkom op [OV] Opsporing Verzocht *UPDATE 30-08-2007* lees deze regels eens goed door. Bij deze dan ook het verzoek om hier alleen nog te reageren met informatie en er verder geen kletstopic van te maken, dat kan via de pb. Verdere reacties zonder informatie zullen zonder melding worden verwijderd.

Sanny_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 10:12

Nee Amor is vorig jaar vlak voor de zomer gekomen. Ik denk ergens in mei.

Zijn vader Maroc heeft heel veel nakomelingen. Ergens op Bokt is een onderwerp over hem geopend. Ik heb geen idee meer waar.

Puffin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 12:07

Ik heb op de manege heel vaak op Amor gereden, hij is echt de leukste pony op de manege (vind ik).
Ik heb nog een springwedstrijd op hem gereden, daar heb ik nog wel wat foto's van.

Klik Klik
Klik Klik

Het is echt een hele lieve pony, op stal en tijdens het rijden. Hij kan nog wel eens gaan rennen en dan bokken.. Maar dat was echt alleen in het begin volgens mij, nu doet hij dat bijna nooit meer.
Hij kan ook echt heel netjes lopen!

En deze foto heb ik ook nog:

Afbeelding

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 13:08

super dankjewel :)
iemand die misschien nog weet waar hij hiervoor heeft gestaan ? :)

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 09:43

Afbeelding

Ik wilde even melden dat Amor veilig en wel is aangekomen en dat alle informatie nog steeds welkom is :)

Puffin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:03

Gaaf dat het zo goed met hem gaat! :)

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 12:16

haha puffin dat wat jij zei over dat weg sprinten en bokken dat heeft mij de eerste rit al doen vallen haha :')

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 19:47

je kan kijken of je gewoon leden van de poelruiters via hyves kan krabbel oid. om te vragen hoe ie is;) bij ons op de manege hebben we nu ook 2 paardjes van de poelruiters!:)

quincyamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:28

mijn pony heet ook amor <3 en is vele male leuker :P dan die pony :D mijn amor is namelijk heel beroemd _/-\o_ omdat zijn vader lorenzo is! /3

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:32

Nee hoor deze AMOR is veeeeeeeeeeeel leuker als die van jou *\o/*

Deze bokt namelijk en die van jou zal wel heel braaf zijn }>

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 12:02

ik ben ook beroemd dus ik ben veel leuker dan jou :') *\o/* ga er maar vanuit dat je een meisje bent van een jaar of 10 ? :')

en mijn paard stamde wel mooi ff af van de prachtige hengst marok he vergeet dat niet :')

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 12:59

Wat een prachtige pony is Amor! Ik heb vroeger vlakbij de Poelruiters gewoond, is die manege nu weg?

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 13:04

Ik heb vroeger (zo'n 12 jaar geleden) ook bij de poelruiters gereden. Amor ken ik niet.
Is de manege gestopt?

Amor heeft een mooi plekje gekregen zo te zien!

ElenaJuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 11:18

Ik ken Amor wel :) Ik reed op de manege totdat ie sloot en Amor was er nog niet heel lang. Leuk dat hij nu bij jou staat!

femkezwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 08:48

ik weet ieder geval dat amor na jou naar de Ripse Ruiters is gegaan. Ik ben daar gaan rijden nadat Poelruiters ging sluiten en dat Amor daar naar de slager is gebracht.. Ik vroeg aan een lesgever waar Amor was en die vertelde dat.. Zonde want het was een leuke haflinger. Maar ze hadden Amor zo verpest bij de Poelruiters dat Amor nu geloof ik al een hele tijd slecht liep. Echt een verschrikkelijke manege was de Poelruiters. Nu ik een eigen paard heb die dag en nacht buiten staat en met regen naar binnen kan als ze wil zie ik hoeveel leed die paarden bij Poelruiters hadden. Ze werden door gereden met pijn aan de rug of als ze kreupel waren. Ze kwamen bijna nooit buiten alleen als ze les hadden en stonden heel veel pony's ook nog in stands of paarden in te donkere stallen!

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 21:59

femkezwart schreef:
ik weet ieder geval dat amor na jou naar de Ripse Ruiters is gegaan. Ik ben daar gaan rijden nadat Poelruiters ging sluiten en dat Amor daar naar de slager is gebracht.. Ik vroeg aan een lesgever waar Amor was en die vertelde dat.. Zonde want het was een leuke haflinger. Maar ze hadden Amor zo verpest bij de Poelruiters dat Amor nu geloof ik al een hele tijd slecht liep. Echt een verschrikkelijke manege was de Poelruiters. Nu ik een eigen paard heb die dag en nacht buiten staat en met regen naar binnen kan als ze wil zie ik hoeveel leed die paarden bij Poelruiters hadden. Ze werden door gereden met pijn aan de rug of als ze kreupel waren. Ze kwamen bijna nooit buiten alleen als ze les hadden en stonden heel veel pony's ook nog in stands of paarden in te donkere stallen!

Wat een grap Femke, Amor is gewoon verkocht, eigenaresse is erg blij met hem kan ik je vertellen. De rest van je post is minstens zo 'informatief'. Ik weet niet waar je de 'wijsheid' vandaan haalt dat Amor slecht liep door de vorige manege (???) maar hij heeft bij ons op de Rip bijna 2 jaar vrolijk in de lessen gelopen, dat is dan toch bijzonder als hij, volgens jou, zo verpest was op de vorige manege, vooral omda hij daartussen dus nog verkocht is geweest aan een particulier..

lovemarko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 20:25

Het is,even wat jaartjes geleden...maar ik scrolde door de haflingers en daar zag ik mijn oude paardje marko...weet iemand waar hij is gebleven?? Ik zou zo graag willen weten hoe het met hem gaat...ik had hem vanaf dat hij net drie was en ik heb hem verkocht vier jaar later omdat ik zoveel ongelukken met hem heb gehad dat ik eigenlijk een beetje bang werd om erop te rijden...wie o wie leest dit nog en kan mij vertellen waar kootje gebleven is ? Groetjes esther

Ik heb gehoord dat hij artrose in zn voorbenen had....en bij mij heeft hij een kwaadaardige tumor vlak naast zn geslachtsdeel gehad..daar heb ik hem aan laten opereren...ik hoorde later dat het weer was terug gekomen...maar ik vind het zo erg dat ik hem uit het oog,verlorem ben...het was mijn eerste paardje en ik mis hem nog elke dag :(

Ik weet zelfs deels zn stamboom uit mn hoofd....:) zn vader maroc...zn moeder annabelle vd hoeve werklust..zn opa was amor van schafferden.......
Sorry moest il nog even kwijt haha
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 12-09-15 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 3 berichten in korte tijd geplaatst samengevoegd