[PG] Friese merrie Fenna fan Skraard geb ong 2001

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sijtsche

[PG] Friese merrie Fenna fan Skraard geb ong 2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 21:34

Hallo,

Wie kent de Friese merrie Fenna fan Skraard (kan zijn dat de spelling niet helemaal correct is). Het is een slank model merrie van ong. 8 jaar oud met een wit vlekje op de linker flank. Ze was erg aanhankelijk. Ze had wel papieren, maar ik weet alleen de stamboeknaam. Roepnaam is mogelijk Frija.

Ik zou heel graag weten hoe het met haar gaat en liefst ook nog waar ze is.

Groeten,
Sijtsche

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:55

Heb je geen fotos? En waar heeft ze voorheen gestaan? Misschien handig om te weten..

sijtsche

Re: wie kent de Friese merrie Fenna fan Skraard geb ong 2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 22:20

Ik heb zo geen digitale foto, ze is in 2005 verkocht naar Hindeloopen. Ze is van daar uit weer doorverkocht daar in de buurt geloof ik, maar daar houdt mijn info op en ik kan het niet navragen. Ze is de eerste keer verkocht samen met een merrie Wietske, niet stamboek, klassieke bouw met veel behang, uit 1987. Die heeft een blessure aan het voorbeen.

RuiterL

Re: wie kent de Friese merrie Fenna fan Skraard geb ong 2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:24

Nou iniedergeval heel veel succes, ik heb via deze weg mijn oude haf ook terug gevonden. Dus vast wel iemand die iets van haar weet..

friesiszwart

Re: [PG] Friese merrie Fenna fan Skraard geb ong 2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 08:35

Ik heb geprobeerd eea op te zoeken.

Fenna fan Skraard
geboren: 23-04-2001
Leffert X Nikolaas
merriestam 217 (4e generatie)
is alleen naar de veulenkeuring geweest en daarna niet meer
levensnummer van de merrie: 200138070

Het beste is een brief of mail naar het stamboek te sturen en te vragen of zij aan de huidige eigenaar willen vragen kontakt met je op te nemen. Indien zij verkocht is en ook overgeschreven is zou het geen probleem moeten zijn.
Succes.

sijtsche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 22:28

Dankjewel friesiszwart! Zodra ik binnenkort overdag tijd heb zal ik het FPS bellen!
Ik heb met het stamboek gebeld, Fenna fan Skraard is in 2003 overleden, terwijl ze pas in 2005 verkocht is, dus dat klopt helemaal niet.

Deze merrie van nu 8 jaar oud heeft een wit plekje op de linkerflank en is in 2005 verkocht naar Hindeloopen. Ik weet de naam van de koper wel, maar die kan ik hier fatsoenshalve niet noemen. Het paard is daarna doorverkocht, maar naar ik via via heb gehoord is het vlekje zwart geverfd en is het paard daar in de buurt doorverkocht. Dit is een rechtszaak geworden.

Komt iemand dit bekend voor? Het gaat mij er dus niet om iemand zwart te maken, maar puur om het paard.

Groeten Sijtsche
Laatst bijgewerkt door Tanja op 01-07-09 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd ivm 1 maand regel.

lale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 19:35

sijtsche schreef:
Hallo,

Wie kent de Friese merrie Fenna fan Skraard (kan zijn dat de spelling niet helemaal correct is). Het is een slank model merrie van ong. 8 jaar oud met een wit vlekje op de linker flank. Ze was erg aanhankelijk. Ze had wel papieren, maar ik weet alleen de stamboeknaam. Roepnaam is mogelijk Frija.

Ik zou heel graag weten hoe het met haar gaat en liefst ook nog waar ze is.

Groeten,
Sijtsche

contact met mij op facebook! Ik heb een fan skraard Fenn!
Lale Novakovic slovenië