Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Linsey_X schreef:Zolang het glas niet nat enz is, er geen kuilen zijn en geen scherepe bochten hoeft te maken waarom niet??
Duindigt is toch ook een gras baan?

Marieke_K schreef:Waarom niet je paard gewoon laten galopperen? Dan kan je zelf voelen of je wat harder kan of niet. Gemaaid gras maakt niet uit, het gaat juist om de ondergrond, of ze daar grip op hebben of niet. Dat voelen ze zelf wel.
En waarom perse rengalop willen rijden buiten? Hoe harder je gaat, hoe harder je kan vallen (met of zonder paard), een gewone galop is toch ook leuk?
Daar moet jij dus goed op letten en de verantwoordelijkheid voor jou en je pony nemen. En niet zomaar maar even gaan crossen daar komen echt ongelukken van. Marieke_K schreef:Linsey_X schreef:Zolang het glas niet nat enz is, er geen kuilen zijn en geen scherepe bochten hoeft te maken waarom niet??
Duindigt is toch ook een gras baan?
Maar op Duindigt weten ze zeker dat er geen hobbel of kuil of flesje of glas of verzin zelf maar in het gras ligt. Dat weet je met een buitenrit niet. Zelfs niet op het ruiterpad.
Marieke_K schreef:Begrijp ik AhvG, maar je pony kan niet begrijpen dat een kuil in het gras een lelijke val kan veroorzakenDaar moet jij dus goed op letten en de verantwoordelijkheid voor jou en je pony nemen. En niet zomaar maar even gaan crossen daar komen echt ongelukken van.
Linsey_X schreef:Ik denk niet dat een paard zo dom is dat hij niet weet dat hij door een kuil in het gras kan vallen.
Eva_D schreef:Overal kan een ongeluk van komen kanje ook zeggen dat je niet mag springen oid. Een rengalopje op zn tijd moet kunnen vind ik hoor !