en nu is mijn vraag; rekt die elastiek bij de jodphurs snel uit?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb iig jodhpur schoenen van mondoni gehad en daar zat ook elastiek in (geloof in ariat ook?) elastiek rekt iig niet uit en die mondoni's zijn al 6 jaar oud. Glossi schreef:Dat zijn geen jodhpurs maar chaps, daarom heeft niemand gereageert denk ik
__Charlotte schreef:
__Charlotte schreef:Glossi schreef:Dat zijn geen jodhpurs maar chaps, daarom heeft niemand gereageert denk ik
Met haar eerste post doelde ze wel op jophurs, maar ik snapte eerst zelf ook niet helemaal wat ze bedoelde. Denk dat ze het heeft over jophurs zonder veters of rits dus jophurs met elastiek aan de zijkanten. Ts; correct me if I'm wrong

evoos schreef:nee die elastiek rekt niet snel uit, helemaal niet eigenlijk
die chaps weet ik niet, ik heb gewoon van stof ofzo, iig geen leer
en ze zijn net iets te ruim denk ik want ze zakken de hele tijd af -.-
en ik krijg in die dingen vreselijke zweetvoeten.
0kki schreef:ik rijd ook met jodphurs en van die beenkappen. het elastiek rekt indd niet. ik heb die chaps van kieffer wel eens gezien, ik vond ze niet bepaald mooi omdat ze zo kreukelen. eerst had ik nergens last van met mijn oude chaps/beenkappen. maar nu heb ik nieuwe en die ventileren voor geen meter. na het rijden zijn mijn sokken helemaal nat en staan de zweetdruppeltjes op de binnenkant van de beenkappen.

En smaken verschillen 

) en gister weer mee gereden en ze reden echt lekker! veeeeeel beter dan rubberen rijlaarzen