Er word elk jaar het ruiterbewijsexamen gehouden bij ons op stal, alleen dit jaar niet. Nu wou ik dus net dit jaar meedoen, dus ik had gezocht naar andere manege's in de buurt, maar geen val alleen deden dit jaar ook niet. Is dit een jaar dat er geen ruiterbewijzen worden gehouden ofzo? En weten jullie of er een examen dicht in de buurt word gehouden van Twente?
er worden dit jaar wel ruiterbwijzen gehouden, ik doe zelf de 28e juni examen. moet je ffe op de site http://www.ruiterbewijs.nl kijken, dan zie je allemaal examendatums dus als er dan een manege in de buurt bij zit kan je je misschien voor de volgende cursis opgeven.....
Jaa, daar is een vriendin van mij ook geweest, daar kan je een weekend (of 3 dagen, weet niet precies) ofzooiets heen, en in dat weekend je ruiterbewijs halen. Je krijgt volgens mij een maand van te voren een boek met alle theorie opgestuurd.
ikke
Geplaatst: 05-07-09 09:26
Ik snap niet zo goed waar je je druk om maakt. Dan doe je het toch gewoon volgend jaar. Zin heeft dat papiertje verder toch niet, tenzij je per se in die gebieden wilt gaan rijden waar het verplicht is.