Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anouk_17 schreef:ik denk dat je toch wel mag denken tussen de 1.500 en 3.000. En dan heb ik het wel héél ruim genomen en met zadel en hoofdstel.
De een vind nou eenmaal een goede plek belangrijker dan de prijs en de andere wil er gewoon een goede prijs voor hebben.
caspar2007 schreef:een pony met goed papier en wat rijkunsten op zak is al gauw duurder dan een
pony met onbekende afstamming.
Urielle schreef:Vanaf 2000 Euro ongeveer. Voor een meisje van 8 zou ik opteren voor een pony die al wel ervaring heeft op wedstrijd, want daar is toch best wat te zien. Je hebt voor zo'n kind niks aan een pony die bomproof is op eigen erf en van het eerste de beste vlaggetje bokkend er tussenuit klettert.

, ze kapten alleen met hun voorbenen, of beten als ik ze aan het halster pakte, laat staan wat ze dan met zo'n kind allemaal gaan uitspoken
Katja schreef:Ik zit nu in de VS en hier kwamen van de week mensen met een hele fijne pony die ze uit Argentinië hebben gehaald. Geen idee of dat een toevalstreffer is of dat je daar makkelijker aan een fijne pony kunt komen. Dan ben je voor transport waarschijnlijk ook wat minder kwijt.
friesiszwart schreef:Wij zitten erover te denken de pony van mijn dochter te verkopen en een grotere voor haar te nemen.