[EG] Spetter, merrie 10 jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty__

[EG] Spetter, merrie 10 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 20:38

Ik heb een week terug Spetter gekocht en nou vroeg ik me af of er hier mensen zijn die haar kennen.
Degene waarvan we haar gekocht hebben denkt dat ze op een manege in Eindhoven heeft gestaan maar meer weet ik niet.
Spetter is een merrie van net 10 jaar.
Ze is een kruising tinker x arabier en is ongeveer 1.52 hoog.

Voor foto's kijk dit topic
[RIJ-ITP] Buitenrijden & in de bak!

Ik ben er ondertussen achter gekomen dat ze op manege meulendijks heeft gestaan en dat ze daar Annabel heette.. dus als iemand meer informatie weet hoor ik het graag :o
Laatst bijgewerkt door Tanja op 05-07-09 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, lees aub de regels even. Dit topic mag pas op 16-07 weer omhoog gehaald worden.

Kitty__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 12:18

Is er niemand die wat meer over haar weet? :o

Kitty__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 20:04

Er zal toch wel iemand zijn die iets over haar weet?:P

Inge97

Re: [EG] Spetter, merrie 10 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:15

nou ik heb wel eens van die naam gehoord...

Kitty__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 20:25

En alleen van gehoord, of weet je meer? :P

hafjelinger

Re: [EG] Spetter, merrie 10 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 20:27

He, toevallig, ik heb morgen wedstrijd op manege Meulendijks :P Waaro bel je die manege niet even?

emmiebem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 17:36

Mischien een beetje laat om nu te reageren, maar ik rij op manege meulendijks en ik kan me Spetter/Annabel nog wel herinneren. Ik heb maar een keer op haar gereden en helaas reed ik toen nog niet zo lang en moest ik voorop en ging Annabel ging dus lekker met mij aan de haal :P.
Haar moeder Tinkerbel stond ook op de manege, die is helaas in 2008 overleden aan een hartaanval.
Ze stond altijd in wat wij noemden de "Tinkerstal", samen met haar moeder en nog een andere tinker.
Zover ik weet had ze dus nogal haar streken en was ze een vrij vlugge pony.
http://manegemeulendijks.com/tableaux/index.php?pageId=25 Dat is de site van manege meulendijks, als je even naar beneden scrolt staan daar de ex-bewoners, daar staat ze tussen.

Kitty__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 12:25

emmiebem schreef:
Mischien een beetje laat om nu te reageren, maar ik rij op manege meulendijks en ik kan me Spetter/Annabel nog wel herinneren. Ik heb maar een keer op haar gereden en helaas reed ik toen nog niet zo lang en moest ik voorop en ging Annabel ging dus lekker met mij aan de haal :P.
Haar moeder Tinkerbel stond ook op de manege, die is helaas in 2008 overleden aan een hartaanval.
Ze stond altijd in wat wij noemden de "Tinkerstal", samen met haar moeder en nog een andere tinker.
Zover ik weet had ze dus nogal haar streken en was ze een vrij vlugge pony.
http://manegemeulendijks.com/tableaux/index.php?pageId=25 Dat is de site van manege meulendijks, als je even naar beneden scrolt staan daar de ex-bewoners, daar staat ze tussen.

Ok bedankt dat je reageert ;) Dat het een pony is met streken en ook vrij vlug is daar zijn we ook achter gekomen inderdaad :+ Vooral in het bos vind ze het heel leuk om érg hard te gaan, dat had de vorige eigenaresse haar ook geleerd.. Ach we proberen nu om het wat rustiger aan te doen zodat ze buiten ook te houden is (wat nu niet altijd het geval is :P )