Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kleinvosje schreef:Nee, reden is niet helemaal van belang, maar vind het raar dat je als pony combinatie zomaar tussen de paarden mag starten. Er zijn niet voor niets regels, dit om de ruiters en paarden te beschermen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het allemaal prima hoor, leuk voor haar, maar het blijft een beetje krom van de KNHS...
kleinvosje schreef:Nee, reden is niet helemaal van belang, maar vind het raar dat je als pony combinatie zomaar tussen de paarden mag starten. Er zijn niet voor niets regels, dit om de ruiters en paarden te beschermen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het allemaal prima hoor, leuk voor haar, maar het blijft een beetje krom van de KNHS...
daantjuhhh schreef:Pfff.. deze reactie snap ik helemaal niet.
Er zijn wel regels en ze houd zich daar ook netjes aan.
vanaf 12 jaar heb je geloof ik de keuze?
. 
Nu denk ik daar heel anders over en het begint toch wel te kriebelen, maar ja, B springen zou dan net kunnen (1 meter) maar de L wordt gewoon echt te hoge grepen, dát wil ik m'n pony dan niet 'aandoen'. 
Ik moet alleen nieuwe pony-coupons aanschaffen, maar m'n paardencoupons zijn toch net op