[PG] Jaguar robel, 17jaar roodbruine draver

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hdiohfio

[PG] Jaguar robel, 17jaar roodbruine draver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 14:46

Gezocht Jaguar Robel hij is 17 jaar het is een draverruin. Hij is in 2004 verkocht naar de omgeving Apeldoorn/ Zwolle aan een meisje van toen 11 jaar. Zij zou wedstrijden met hem gaan rijden. Zij heeft hem gekocht van Diana de vries. Diana wist het adres niet te achterhalen dus vandaar deze oproep. Wie weet waar hij is of heeft informatie over hem!

GR.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 15:17

Binckydenice

Re: [PG] Jaguar robel, 17jaar roodbruine draver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 14:33

Hier zijn volledige gegevens volgens het NDR:

Naam Jaguar Robel
Stamboeknummer NL920352
Geslacht Ruin (R)
Kleur Bruin
Ras Draver
Nationaliteit Nederland
Geboortedatum 15-05-92
Naam vader Sandman Lobell
Naam moeder Zany Robel

Fokker W.J. Beentjes
Trainer
Eigenaar Geen eigenaar

hdiohfio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 22:54

Afbeelding

hoi. ik heb even een foto geplaatst. het gaat idd over dezelfde jaguar. op het ndr staat hij bekend als Jaguar Robel. de gegevens die hieronder vermeld staan kloppen. inmiddels heb ik contact opgenomen met de fokker van hem, en ben ik het 1 en ander te weten gekomen. ik heb jaguar verzorgt, een vriendin van mij heeft hem gekocht van manege Poelenburgh in Schoorl (NH). in 2001 heeft zij hem verkocht naar iemand in friesland, de naam is niet bekend. ik weet dat hij in Friesland een aantal keer verkocht is vanwege zijn moeilijke karakter. in April 2008 ben ik via bokt erachter gekomen dat Diana de Vries zijn eigenaar is geweest. zij heeft hem in 2004 verkocht aan een meisje van toen 11 jaar. zij ging ook wedstrijden met hem rijden. zij woonde in Heerde ( omgeving Apeldoorn). Diana kon het adress niet achterhalen. kent iemand deze pony of ben je zijn eigenaar neem contact op met mij!

gr

kent niemand deze draver ? hij staat nu in heerde! hij heeft ook bij poelenburgh in Schoorl gestaan
Laatst bijgewerkt door Tanja op 29-06-09 21:39, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Wederom berichten samengevoegd, het is pas na 1 maand toegestaan je topic omhoog te halen.

hdiohfio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 21:42

wie kent er een aantal stallen in heerde?