Hulp gezocht! Op zoek naar 1.5 paards polyester trailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tosadog

Hulp gezocht! Op zoek naar 1.5 paards polyester trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 12:44

Ik heb alle topics al nagezocht en ik weet dat er al heel wat vragen over geweest zijn, maar toch probeer ik het ook een keer.

Ik ben op zoek naar een nieuwe 1.5 paards polyester trailer met gietvloer of aluminum bodem, dus geen hout met rubber verlijmd. Maar kennelijk wil ik wel erg veel?
Er worden voornamelijk mini's in vervoerd en incidenteel een Welsh of E pony. Verder hoeft de trailer niet veel extras te hebben, geen zadelkamer o.i.d.
Wel vraag ik me af of ik later nog een zgn. veehekje achterin kan laten plaatsen als ik de mini's vervoer.
Ik wil absoluut geen 2 paards trailer.

Ik kom tot nu toe uit bij 2 trailers (waarvan ik bij een niet weet of ze een gietvloer hebben)
De Thiel Pico, vind hem erg mooi en compleet, ook niet te zwaar, maar die prijs voor een 1.5 paards..pfff
Cheval Liberte trailers, wat redelijker geprijsd, maar daar lees ik over dat de materialen niet altijd even goed zijn.

Hebben jullie nog meer suggesties?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:19

Ik snap iets niet. Je wilt geen al te grote bedragen uitgeven en vervolgens kom je met voorbeeldtrailers die zeer bekend staan te horen tot het middensegment prijsstelling.

Wat jij wil kun je heel simpel bestellen bij Weijer in Deurne. Die bouwen wat de klant wil, al moet ie in pimpelpaars-met-rose-stippen, ze bouwen het voor je. Bovendien krijg je een oerdegelijke trailer, waar je de komende 20 jaar profijt van hebt.

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 12:38

Hallo Ikke, bedankt voor je antwoord, ik zal eens gaan kijken; ik neem aan dat ze een site hebben?
Maar waar lees jij dat ik geen al te grote bedragen wil uitgeven? Ik kom met deze 2 trailers, inmiddels is daar ook de Hotra Elegance bijgekomen, maar dat is wat ik kon vinden en min of meer aan mijn eisen voldoet, behalve dan weer de bodem bij Hotra.
Ik heb veel trailers vergeleken, idd in het (denk ik) midden segment en de Thiel Pico is dus best wat duurder dan andere 1.5 paards (polyester) trailers.
En een enorme keuze en aanbod is er nu ook weer niet, tenzij je idd custom work laat maken maar zo gek maak ik het ook weer niet :+

Bedankt,

Mariska

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 18:21

Tosadog schreef:
Ik kom tot nu toe uit bij 2 trailers (waarvan ik bij een niet weet of ze een gietvloer hebben)
De Thiel Pico, vind hem erg mooi en compleet, ook niet te zwaar, maar die prijs voor een 1.5 paards..pfff
Cheval Liberte trailers, wat redelijker geprijsd, maar daar lees ik over dat de materialen niet altijd even goed zijn.

Hebben jullie nog meer suggesties?

Daaruit maak ik op dat je de prijs "aan de maat" vindt en dus eigenlijk meer dan je uit wil geven.
Weijer heeft veel meer "standaard" mogelijkheden dan ze op de site hebben straan, zonder dat ze voor dergelijke aanpassingen de hoofdprijs vragen. Wat jij wil is namelijk niks bijzonders, zefs dat veehekje achterop niet.
Over Hotra kunnen we kort zijn, de prijs heeft zijn oorzaken.......

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 20:22

OK, duidelijk, bedankt!
En de site van Weijer is erg interessant ja.