Mijn ervaring met de echte poetskoffers is dat het een bagger kwaliteit is. Snel kapot, of klemmetjes die afbreken. Dus daarom nu een gereedschapskist.
ja heb ik ook met jolly maar gereedschap kist is zo lelijk en zwaar
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 14-06-09 22:10
ik heb een tamelijk grote gereedschapskist van de Blokker. niet al te duur en mooi ruim. Alle borstels passen erin samen met een fles glansspray en een fles vliegenspray (kunnen rechtop staan!), halster. Wel groot maar niet zwaar en best stevig (geloof ik). Ik vind de poetskoffers vaak te klein en te duur. Ik heb de gereedschapskist ook niet voor de mooiheid, maar voor het gemak.
Ik heb een van Harry's Horse Jolly Box waar je op kan staan/zitten. Mocht ik ooit een nieuwe nodig hebben zal ik zeker voor een zelfde soort kiezen. Ff op internet opgezocht: http://www.horseshopper.nl/index.php?mo ... t&prod=815
Een gereedschapskist hoeft niet per definitie lelijk te zijn. Het punt bij mij was dat mijn poetskist op slot moet kunnen omdat er helaas mensen rondlopen die niet van andermans spullen af kunnen blijven. De gemiddelde iets grotere poetskist kan of niet op slot, of de klemmen breken zo af.
Es_ther
Geplaatst: 15-06-09 09:59
Ik heb een gereedschapskist In de toekomst zal ik nog wel kijken voor een echte koffer, maar deze doet het nog goed
Ik heb voor Arco, Pablo, Ollie en Bertje gewoon een winkelmandje, maar heb ook vaak gewoon een gereedschapskist gebruikt. Die sloop ik beiden niet in een week, want Bertje wil er vaak eens met zijn gewicht op gaan staan ofzo. Voor Senna heb ik gewoon een jollybox in de zadelkast staan.
Ik heb een kleine jollybox. Alleen die gingen wel erg snel kapot, ze kunnen niet zo goed tegen lomp gedrag.
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 17-06-09 21:09
Mijn gereedsschapskist van de blokker kostte tussen de 10 en 15 euro. Je kan er ook op zitten. ik weet niet of tie stevig genoeg is om hem als krukje te gebruiken. En er zitten ook gaatjes in de deksel zodat je er een slot aan kan maken.