Goeie winkel aanschaf bodyprotector, zuid holland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShadowFax

Goeie winkel aanschaf bodyprotector, zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 23:26

Ik wil graag een bodyprotector aanschaffen, maar ben opzoek naar een winkel in zuid holland (of omgeving den haag) die mij goed advies kan geven. Divoza of hypoplaza ben ik niet zo weg van. Ik wil graag goed advies en tips voordat ik zo'n ding aanschaf.

Wie heeft ervaring met een goede winkel of heeft advies?

x_Staceyy

Re: Goeie winkel aanschaf bodyprotector, zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 23:28

mr ed in maassluis

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 23:31

x_Staceyy schreef:
mr ed in maassluis

Ja, daar ben ik een tijd geleden geweest en vond het opzich wel een prettig winkel. Ging toen niet kijken naar bp-ers. Weet jij uit je hoofd welke merken bodyprotectors ze hebben?

x_Staceyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 23:33

eeuh nee dat weet ik niet, heb zelf ook een nieuwe nodig... dus zal er binnenkort ook heenmoeten.. zoek je nog een bepaald merk? je kan beter passen, want elk merk heeft een andere pasvorm ;)

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 23:42

Ik ben toendertijd naar Canter-Equipment geweest op afspraak.
En hebben toen diverse maten opgenomen en daaruit is toen maar 1 passende bodyprotector gekomen.
Die andere waren dan te wijd boven of juist te weinig borstruimte.
Ik heb het nu over een crossbodyprotector, maar voor een normale kan je ook naar de Mr. Ed.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 23:52

x_Staceyy schreef:
eeuh nee dat weet ik niet, heb zelf ook een nieuwe nodig... dus zal er binnenkort ook heenmoeten.. zoek je nog een bepaald merk? je kan beter passen, want elk merk heeft een andere pasvorm ;)

Weet ik, maar hoe meer merken ze hebben, des te meer je kan passen. Ik heb echt geen idee, nog nooit zo'n ding aangehad :D

@ whoopylover: nee, ik heb een 'normale' nodig... rij, helaas, geen Z sgw :D _O-

Als iemand trouwens echt een super winkel buiten zuid holland weet, ik wil best nog wel een eindje rijden, maar dan moet het ook super de super zijn :D

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:43

Ik rijd tot op heden ook nog geen SGW, maar wilde het ooit gaan doen. En omdat ik een jong paard had wilde ik het eerste jaar niet zonder BP gaan rijden. Daarom had ik een cross BP gekocht, met oog op de toekomst en het heden.
Ik heb gelijk een lvl 3 aangeschaft (worden verplicht vanaf 2010).

Welk lvl protectie zoek jij?
Welke prijs heb je voor ogen? (die van mij was ruim 250 euro..., maar echt alles was pasbaar te maken en in de kleuren die ik wilde ^_^)

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 22:19

Ik zoek een 'gewone'. Level graag welke het meest veiligst is. SGW is niet mijn toekomst, heeel misschien ooit een oefencrosje, maar daar zal het echt bij blijven. Het liefst wil ik niet boven de 150 euro uitkomen. Ik ga donderdag passen bij Mr Ed en misschien pas ik wel een 'standaard' bodyprotector :P