Vraagjes mutatieformulier

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anne_lotte

Vraagjes mutatieformulier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 15:36

Hoi,

Ik ben een mutatieformulier aan het invullen maar heb hier een paar vragen over:

*Levensnummer past er niet in? Achter het hokje verder schrijven? Maar achter het hokje staat ook tekst dus moet ik daar gewoon overheen schrijven?

*Sportnaam paard/pony? Zelf bedenken?

*Ingeschreven bij stamboek, in het paspoort staat: Bevoegde instantie: Welsh Pony en cob vereniging maar bij ras staat: Onbekend Wat moet ik invullen?

*Naam vader&moeder is onbekend? Wat hier invullen, onbekend of gewoon helemaal niets?

*Hoe zouden jullie de volgende bles en aftekeningen op de benen noemen:
Afbeelding
[url]Afbeelding
http://i40.tinypic.com/245j0uq.jpg[/url]

Ik hoop dat iemand (een van) deze vragen kan beantwoorden...

anne_lotte

Re: Vraagjes mutatieformulier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 16:01

Niemand? Sorry, ongeduldig :o

anne_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 17:48

Niemand? Sorry, ongeduldig :o

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 20:47

anne_lotte schreef:
Hoi,

Ik ben een mutatieformulier aan het invullen maar heb hier een paar vragen over:

*Levensnummer past er niet in? Achter het hokje verder schrijven? Maar achter het hokje staat ook tekst dus moet ik daar gewoon overheen schrijven?
Frommel het er ergens enigsins leesbaar bij, bij de KNHS zijn ze nou eenmaal niet zo slim om die vakjes groter te maken. En je moet er toch een kopie van het paspoort bij doen, als ze het niet kunnen lezen, dan kijken ze daar maar in.

*Sportnaam paard/pony? Zelf bedenken?
Mag, maar je mag ook gewoon de stamboeknaam gebruiken. Ik zou hem op concours gewoon hetzelfde noemen als thuis. Deze naam komt dus op de coupons, startlijsten, uitslagen etc.

*Ingeschreven bij stamboek, in het paspoort staat: Bevoegde instantie: Welsh Pony en cob vereniging maar bij ras staat: Onbekend Wat moet ik invullen?
Gewoon welsh invullen, de KNHS maakt er toch van wat ze zelf er van vinden. Ze nemen alles over uit het kopie paspoort, mutatieformulier is imo alleen maar mooi extra papier werk.

*Naam vader&moeder is onbekend? Wat hier invullen, onbekend of gewoon helemaal niets?
Idd niks of onbekend, jou feestje :+

*Hoe zouden jullie de volgende bles en aftekeningen op de benen noemen:
Staat er niks in het paspoort? Neem dat dan over of schrijf: Voor aftekeningen kijk in het paspoort.
Anders: Bles rechter neusgat indringend, rv: half witbeen, lv: witbeen, ra+la: half witbeen voor oplopend, Bij alle benen zwarte vlekken kroonrand (meen ik de zien)
Neem dat mutatieformulier niet te serieus en maak je er maar niet te druk om. Ze kijken toch in het paspoort, op de vorige startkaart van dit paard of als ze er echt niet uitkomen bellen ze wel

Ik hoop dat iemand (een van) deze vragen kan beantwoorden...

Ik hoop dat ik je verder heb geholpen en succes!

anne_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 23:02

Je hebt me zeker verder geholpen, Bedankt!