Van't zomer ga ik met mijn pony op kamp. En omdat het nogal een nep hengst is (heel laat geruind) wil ik toch maar een body aanschaffen, ook vanwege het feit dat ik veel spring en er een fries hengstenveulen op komst is. Ik heb wat rond gespeurd en ik kwam een paar keer de airowear zippa tegen, die me kwa uiterlijk en reacties wel beviel. Alleen zou ik niet weten of er een ruitersportzaak bovenin friesland of groningen die ook verkopen. Dus ben ik verder gaan kijken en kwam ik de equitheme bodyprotector tegen, heeft iemand hier ervaring mee zo ja welke. Of weet iemand een ruitersportzaak in groningen of friesland die de airowear verkopen.
Breken kan zowizo. Het geef idd bescherming dat er bijna geen kans op is.
Volgens mij had een vriendin van mij zo'n bodyprotector. Zij had er geen last van en het sluitte goed aan.
reentje13
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-09 11:45
verder niemand die een equitheme bodyprotector heeft ?
happy2014
Geplaatst: 09-07-09 15:43
funnygirl1 schreef:
zou ik niet doen je kAN JE NEK DER mee breken
Daarom zijn ze op SGW wedstrijden ook verplicht..beetje domme reactie..
Mootje
Geplaatst: 09-07-09 15:46
barbara28 schreef:
funnygirl1 schreef:
zou ik niet doen je kAN JE NEK DER mee breken
Daarom zijn ze op SGW wedstrijden ook verplicht..beetje domme reactie..
Penny alarm
Ik zou even naar een ruitersport winkel gaan en hem passen... Wat bij de een goed zit, zit niet per definitie goed bij de ander. Wel raad ik je aan een level 3 BP te kiezen (maar dat zijn ze geloof ik tegenwoordig allemaal). Ik heb een how's race safe voor het crossen.
Ik zou er ook verschillende gaan passen. Canter hier op bokt verkoopt Airowear. Ik heb zelf ook interesse in die BP en ga daar binnenkort even passen. De Hows racesafe lijkt mij ook heel comfortabel, ik ben alleen bang dat hij voor mij te lang aan de achterkant is. Maar inderdaad gewoon passen tot je er een hebt die comfortabel zit.
Mootje
Geplaatst: 09-07-09 15:52
Je hebt verschillende rugmaten bij de how's.
Canter is alleen een webwinkel. Talitha staat wel met haar winkeltje op verschillende SGW's. Ik heb alle BP's die ze verkoopt gepast in Hooge Mierde en uiteindelijk bij de how's uitgekomen!
oh dat wist ik niet dat je verschillende rugmaten had, dan is het voor mij ook een aanrader. Ik had van haar begrepen dat het eventueel ook mogelijk was in Bussum wat modellen te passen. Mocht dat niet zo zijn, wat is er in Hooge Mierde? ik heb familie in Bladel, das in de buurt, dus voor mij misschien interessant om daar te passen als dat niet bij Talitha zou kunnen..
Mootje
Geplaatst: 09-07-09 16:47
Oh, ja misschien kan het bij haar thuis wel... Dat wist ik niet
Ik heb mijn BP gekocht tijdens een cross wedstrijd in Hooge Mierde waar zij met haar rijdende winkel stond. Maar om nou speciaal naar een cross wedstrijd te gaan als je daar niet crosst.... Misschien als je in de buurt woont van een cross waar canter staat, is dat wel een optie!
Saisai
Geplaatst: 09-07-09 21:40
Ik denk dat je al snel uitkomt bij Divoza als het gaat om Friesland/ Groningen. Denk er goed aan dat je de body goed moet passen. Via internet bestellen is niet verstandig. De body moet precies goed zitten. Is het te groot, dan zit het lekker, maar bied niet de juiste bescherming. Is het te klein, dan kan je niet meer ademen.
Ik heb er niet echt ervaring mee trouwens. Wel eens aangehad, maar niet meer dan dat.
No_No
Geplaatst: 31-01-10 20:09
Ik heb er net een besteld via internet, was goed afgeprijsd! Als je een link wil moet je even kijken bij het topic: Rijden jullie buiten met een bodyprotector?