Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Zorg dat je de dingen goed optijd zegt, maar niet TE vroeg, want dan kan de amazone misschien in de war raken met de oefening waar ze mee bezig is. Hou ALTIJD je vinger bij het punt in je boekje waar je bent, en kijk ook goed waar de amazone is. Dan moet t lukken!
Ehm.. als ze bij B af moet wenden zeg je dat (als ze op de linkerhand rijdt) als ze bij de K of de A is ofzo. Hangt er vanaf met wat voor oefening ze bezig is, maar als ze bijvoorbeeld bij A een volte moet rijden en daarna bij B afwenden, zeg je het gewoon als ze tijdens die volte bijna weer bij de A is. Vage uitleg
Maar ik hoop dat je t begrijpt.
) Linda250"]
[quote="Antoinette schreef:Het komt over alsof je het nog nooit gedaan hebt. Dus dan zou ik zeker thuis nog even oefenen. Dan weet je ook gelijk wanneer je alles moet zeggen.
Jasmijn schreef:Waar ik altijd wel op let is dat sommige letters bijna hetzelfde klinken, dus bij B afwenden,

maar ik tekende een bak uit en ging dan met een pen alle figuren na... dan weet je ook waar de adempauzes zitten en waar het iets langer of juist kort op elkaar volgt.
... ik volg meestal het voorbeeld van de vorige lezer, tenzij die zo stom is om tegen de wind in te staan 
geheid dat je dan een keer in de war raakt...