[EG] haflinger ruin 12 jaar reno

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xrenox

[EG] haflinger ruin 12 jaar reno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 21:01

Hallo,

Ik ben op zoek naar informatie en de vorige eigenaar van mijn 12 jarige haflinger.
Hij heet Reno (vroeger myster T)
hij is ruin
Ik heb hem in 2005 gekocht van een familie in Swalmen (limburg). Hun hebben hem weer gekocht van een manege daar in de buurt.
Reno heeft in de zomer een zwarte vlek op zijn rechter bil ( soort wijnvlek). Reno houd erg van buitenrijden en springen.
Reno is 1.48.

Wie herkent mijn haflinger?

Bedankt alvast

Afbeelding

Afbeelding

Flos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 12:38

Weet je iets meer over zijn verleden? Hij lijkt nml erg op een vroegere buurpony.. Maar weet het niet zeker natuurlijk..

xrenox

Re: [EG] haflinger ruin 12 jaar reno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 21:15

nee ik weet helemaal niets van zijn verleden. Ik weet dat hij waarschijnlijk op een manege heeft gestaan in de buurt van swalmen. Ik heb hem gekocht van ene familie in Swalemen. Hun hadden hem gekocht voor hun toe 14 jarige dochter. De dochter had er te weinig tijd voor ivm school en uitgaan.

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 16:28

Heey,

ik weet waar deze mensen wonen, maar weet niet uit mijn hoofd het exacte adres. Ik kom morgen in die straat langs, dan zou ik even kijken. Ze wonen nu in elk geval in Roermond. Ik heb wel eens op deze pony gereden toen hij nog van deze familie was en hij stond inderdaad vlakbij die manege. Ik pb je morgen voor het adres!

xrenox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-09 17:37

o dat zou fijn zijn!!!!!!! Heb je nog wel eens contact met hun?

bedankt!