[PG] zwartbruine newforest d of e pony merrie ongeveer 25 jr

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

abbycootje

[PG] zwartbruine newforest d of e pony merrie ongeveer 25 jr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 18:21

Hallo,
Mijn moeder heeft vroeger een eiegn pony gehad die heette laura.
Het was een zwartbruine merri met de schofthoogte van ongeveer 1,47.
Ze heette laura.
Mijn moeder dacht, weet het niet zeker dat 2 meisjes (misschien zusjes) ofzo dat ze daar aan is verkocht,
Iniedergaval 1 meisje.
Het is al wel weer ruim 20 jaar geleden dus het kan dat ze weer ergens anders staat of al dood is.
MOcht iemand haar kennen of gekend hebben horen wij dit heel erg graag.
Ze had een kolletje en toen dertijd was ze snel en kon ze goed springen (maar toen was ze rond de 4)

MVG Abigail.
p.s foto's volgen!

ojaa,
ze heeft op manege de Graafschap gestaan in doutinchem/hummelo !!

Moderatoropmerking:
Bericht waarin gevraagd wordt om foto's verwijderd. Als de TS zegt dat foto's nog volgen kun je daar gewoon vanuit gaan en is het niet nodig om daar direkt weer om te gaan vragen.

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 16:48

mijn merrie is 23, is donkerbruin, heeft een (beetje een druip)kol, en 4 witte beentjes. ik weet dat ze vroeger goed gesprongen heeft, Z of hoger en op de nederlandse kampioenschappen!
ze heet Mariska maar volgens mij heeft ze nooit een andere naam gehad, misschien is het haar toch, maar hoogstwaarschijnlijk niet.

heb je een foto?

peerdekoper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 14:22

Mijn bruine pony hebben we gekocht zonder paspoort, maar ze kan heel goed springen.
Ze is in ieder geval ergens in de 20. Iets van 24-25 jaar ofzo.
Kijk maar is op deze link van een topic waar ik haar oude baasje zoek: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1288411
Ze is bruin, maar in de zomer word ze wat zwarter.
PB me alsjeblieft een foto ofzo, want ik zoek al wat langer naar haar vorige baasje ;)
Ik heb ook nog een zus (zusjes dus :P ) maar we hebben haar in november pas 6 jaar.