Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

? Heb het zelf nog nooit gedaan, en ben het ook niet echt van plan, maar straks 1 x in de week, en dan een keer een week overslaan of meer.. geen probleem.
..
Wel 1 of 2 jury's maar weet nooit van te voren waar die jureren.. LadyLynn schreef:(wat ik wel irritant vind van sommige mensen die 2 x in de week wedstrijd rijden, wat jij denk ik niet bedoelt, is dat als ze de makkelijke wedstrijden uitzoeken, waarbij zelfs de slechtste ruiters een dikke wp halen, en ze zo zeggen ; binnen een half jaar zat ik in de M...terwijl het nog geen wp in de B waard is...)
Arielle_ schreef:Ben het inderdaad wel met je eens op springgebied LadyLynn, dat zou ik niet zomaar 2x in de week doen.
Dressuur vind ik inderdaad hetzelfde als thuis een dressuurtraining en dus niet veel zwaarder.
En die wedstrijden waarbij jij zegt dat iedereen een winstpunt haalt, die moet ik hier in de buurt nog uitzoeken dan, want die hebben wij echt geen hoorWel 1 of 2 jury's maar weet nooit van te voren waar die jureren..
Maar weet niet of t echt aan de jury ligt hoor, het kan natuurlijk ook de locatie zijn die miss niet zo heel bekend is voor veel ruiters en daar dus de ruiters rijden die gewoon een keer een wedstrijd rijden omdat het toch in de buurt is. 
Aranel schreef:Ik vind standaard iedere week eigenlijk wel teveel
Je past je training doordeweeks er toch wel op aan, en zo kom je aan weinig variatie toe..
2 keer in de maand vind ik fijner, hoewel ik deze maand ook 3 wedstrijden heb staan..
als je wat selectiepunten wil halen moet je toch echt wat vaker op wedstrijd gaan... bij ons toch iig...