vraag mbt lid worden etc

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amazingstar

vraag mbt lid worden etc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 16:31

Ik ben voorheen met mijn pony M springen geweest en nu gaat er een 12 jarig meisje mee starten.
Ze rijdt FNRS klasse F8 en heeft haar ruiterpaspoort en mag naar NK zitcompetitie.
Nu heeft dat allemaal niet zoveel van doen maar ze is ivm FNRS lid van nieuw eldorado te Soest.
Mijn pony staat in Nijkerkerveen dichtbij Kraay waar je ook lid kunt worden.
Ze wil lid zijn van beide clubs,nu is het lid worden niet mijn vraag daar redt ik me wel mee maar je moet bij de aanvraag van je startkaart een nummer invullen van je vereniging,dat zal het nr van kraay worden.
Maar ze heeft nog nooit een startkaart KNHS gehad dus hoe vraag je een persoonsnr dan aan?
Weet iemand dit toevallig? (in de tijd dat ik het moest aanvragen deed de club dat nog voor je maar tegenwoordig niet meer)
Of heeft ze al een persoonsnr van de FNRS die je kunt gebruiken ervoor?
Misschien kan iemand hier helpen, anders zal ik het KNHS wel bellen (voor de zoveelste keer) :o

gr amazingstar

mistid

Re: vraag mbt lid worden etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 16:34

Volgens mij moet je via de vereniging een mutatieformulier invullen en opsturen bij de startkaartaanvraag voor een nieuw lid.
Weet het niet zeker

Sjonniej

Re: vraag mbt lid worden etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 18:28

Gewoon een startkaartaanvraag invullen en als je een nieuw lid bent van de KNHS, dan kan je inderdaad het hokje 'persoonsnummer' niet invullen. Die krijg je dan zodra ze je aanvraag verwerkt hebben.
FNRS staat bij mijn weten los van de KNHS. Dus gewoon een startkaartaanvraag helemaal invullen en het vakje voor het persoonsnummer dus leeg laten.