Eurostar Dublin Riverboot ook in het zwart????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia78

Eurostar Dublin Riverboot ook in het zwart????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 19:54

Ik ben geen rijlaarzen type maar voor de winter straks lijkt het me toch wel weer fijn.
De strakke nette laarzen hoefd van mij niet zo. Een lekkere stoere..stevige ...en warme stapper dat is mijn ideale laars :P
Nou viel mijn oog (laatst al eens) op de Eurostar Dublin Riverboot. Volgens mij heb ik hem ook al wel eens gepast bij Divoza (ben fan van eurostar en mountainhorse :9 8)7 ) nu zat ik dus wat te struinen op internet en kwam ik deze laars dus bij 1 zaak ook in het zwart tegen. Dat verwonderde me wel wat want overal waar je kijkt zijn ze alleen in het bruin. Zouden dit dan wel de echte zijn?
En wat is jullie ervaring met deze laars in het algemeen?
Zijn ze echt waterdicht? Ik heb nl een thermoboot van Br die ook waterdicht zou zijn maar de 1e de beste keer dat ik de bak in ging had ik meteen natte tenen. Ben benieuwd naar jullie reacties! :Y)

Hier de zwarte versie:

Afbeelding

EngeltjeS

Re: Eurostar Dublin Riverboot ook in het zwart????

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 19:58

mooi model hoor!
De bruine varriant ken ik ook, maar toch ben ik meer fan van ariat.
Zij hebben ook een hele goede laars, the grasmare/grasmere
Hele mooie en fijne laars, waterdicht, super goed voetbed enzo! Ja ze zijn wat duurder, maar echt ze lopen goddelijk zeg!

Je hebt ze in het bruin en zwart :)

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 22:40

Jajaaa die ken ik ook...Het model van Ariat is dacht ik alleen een stuk hoger dan de eurostar en ik heb maar korte beentjes.
Helaas moet ik ook het heerlijke voetenbed eruit halen omdat ik op podoposturale zooltjes loop voor mijn rug. Helaas mag je hierbij geen schoenen of laarzen met voorgevormde voetbedden dragen ;(