Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
angelalala schreef:heee:D
IK heb mijn startkaart voor een poosje kwijt geraakt.
door een concours die ik toen had afgezegt, ze zijden dat ik niet had betaald.
Maar mijn vader had dat bedrag wel iets van 3 keer betaald!
ik had toen 3 wp . en nu heb ik er intotaal 16.
maar tellen die 3 dan nog wel mee?.
heb ik eigenlijk geen 13 wp?
x
Marije_jiplover schreef:Ik begrijp je vraag eerlijk gezegd niet helemaal.
Je hebt een concours afgezegd, maar je had toen wel 3 winstpunten? Hoe kun je 3 winstpunten hebben, als je hebt afgezegd?
Als je je stand wil weten, kun je die opzoeken via "Mijn KNHS" op de website van de KNHS.
Soms zijn daar de laatste wedstrijden nog niet bijgewerkt, er staat als het goed is wel tot welke datum de stand is bijgewerkt.
Kun je het zelf opzoeken, voor ons bokkers is het niet te beoordelen hoeveel winstpunten jij hebt.
smeetjoew schreef:Oh, nee. Ze bedoeld dat ze haar startkaart is kwijtgeraakt doordat ze het inschrijfgeld voor een wedstrijd niet betaald zou hebben. Maar blijkbaar heeft ze die dag 3WP gereden en nu heeft ze er 16 gereden (blijkbaar startkaart weer terug) en ze vraagt zich nu af of die 3WP nog meetellen. (omdat ze dr startkaart is ingenomen)
Of doe ik het alsnog fout??
Maar je kan idd gewoon op "Mijn KNHS" kijken. Is niet helemaal up to date, duurt altijd even. Maar dat eerste wedstrijdje zal er vast en zeker al op staan.