Divoza chap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Romeo2007

Divoza chap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 13:19

Hoi,

Ik heb vandaag deze chap besteld; Mondini Winsor Premium Bruin. Vind ze zelf erg mooi, meteen maar de bijpassende schoen gekocht. Was totaal €120 kwijt. Iemand ervaring met deze chaps? Ergens bijpassende spoorriempjes te koop?

Afbeelding

M_arije

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 19:05

Ik weet van de zwarte dat hij erg aflaat. Ik wilde hem passen (wat overigens erg moeilijk gaat want de rits begint aan de onderkant). Toen lukte het niet dus ik ging zitten legde mijn linkerbeen met chap over mijn rechter been. En hij liet af op mijn witte broek. Terwijl ik niet eens gewreven had etc.

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-09 08:16

Heb ze thuis gepast maar pas ze niet. Gaan dus weer terug. Heb maar bij Piaffe Ariat chaps met schoenen besteld, wel wat duurder maar dan wel een goed merk.

M_arije

Re: Divoza chap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 23:12

okee. Ja gelukkig wel, want anders had je chaps die ernstig aflieten. Ariat chaps zijn zeker wel goed. Ik heb super chaps van epple jeck.

Kristienh

Re: Divoza chap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 17:09

Die spoorriempjes kun je bijna in elke ruiterzaak wel kopen. Gewoon bruine riempjes.
En ik zou niet weten wat er mis moet zijn met die chaps zien er wel goed uit.
Na een tijdje worden bij dat soort chaps altijd wel de binnenkanten lichter. Maar dat is normaal.