Ik heb 2 vraagjes. Twee verschillende, over de wedstrijden en over mijn huidige startdocumenten.
Ten eerste, ik zit er over na te denken om een tweede paard (in dit geval pony, Haflinger) te starten naast mijn huidige paard. Ik zou dan met beide in de B klasse rijden. Maar mijn vraag is, of dit mogelijk is, in verband met het inrijden. Word er rekening mee gehouden in de startlijsten dat ik 2 paarden moet inrijden, of moet ik haastig na de ene proef, overstappen op het andere paard, m'n ronde rijden en weer terug op het andere paard voor zijn 2e proef en zo weer terug op de andere voor haar 2e proef? Daarnaast, als dat het geval is, kan er dan iemand anders op mijn 2e paard inrijden, zodat die niet in de trailer achterblijft? Eigenlijk is de algehele vraag, kan ik 2 paarden officieel rijden, op 1 en dezelfde dag, zonder problemen bij het inrijden?
Ten tweede, ik heb al een startkaart. Opgevraagd dmv mijn persoonlijke gegevens enz. Mijn naam is Y.E. l' Ami, maar op mijn documenten (o.a. startkaart & coupons) staat I. l' Ami. Dit klopt uiteraard niet. Geeft dit problemen en moet ik dit laten wijzigen? Zo ja, kost mij dit geld? (Van horen zeggen moet ik nieuwe coupons opvragen, je krijgt ze gratis als je er nog niet veel hebt gebruikt, in mijn geval 1. Maar als je er meerdere verbruikt hebt, moet je wel betalen.)
meestal wordt er wel rekening mee gehouden bij het indelen. Je mag iig niet je paard door iemand anders laten losrijden. Fout in je naam zou ik gewoon even over bellen met de KNHS.
Rubinhio
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-09 16:23
Lielle schreef:
Je mag iig niet je paard door iemand anders laten losrijden.
Dat dacht ik inderdaad al, moest het even zeker weten. Thanks.
Het laten wijzigen van je naam, het moet kunnen maar het kan lastig worden. Iemand op mijn vereniging rijdt al bijna 30 jaar onder de naam Marjan in plaats van Marjon. Diverse keren proberen te wijzigen, maar op de een of andere manier bleef het verkeerd staan.
judithh
Geplaatst: 04-06-09 19:53
fout in je naam even doorgeven aan de KNHS. Als je met 2 paarden in dezelfde rubriek start zou er volgens de regels een uur tussen de starts in moeten zitten. Als het een kleine rubriek is waarbij dit uur niet mogelijk is dan moet de vereniging je dit van te voren melden. Losrijden door iemand anders is idd niet toegestaan.