gezocht, foto van: Lipica laarzen kleur Libano

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Romyv

gezocht, foto van: Lipica laarzen kleur Libano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 14:03

hi all!!

Ik heb laarzen bij lipica besteld in het licht bruin.. Nu staat op de bon: kleur libano.. Nu zat ik op de website te kijken en daar viel de kleur me ineens tegen omdat die veel donkerder was dan ik voor ogen had. Nu zit ik zwaar te twijfelen of ik hem zal laten omzetten naar Cognac kleur of niet..

Heeft iemand laarzen in die kleur? Zoja, heb je dan een foto voor me om te kijken of ik nou wel of niet naar de juiste kleur op de website zit te kijken!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 14:08

Hebben ze de lap stof niet laten zien? Of heb je hem niet in Raamsdonkveer laten aanmeten?

Met de foto kan ik je niet helpen. Op welke site staan die kleuren? Wil namelijk binnenkort ook lipica laarzen laten aanmeten!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 14:11

op de site staan de namen van de kleuren er niet bij..

jawel, maar toen was het naar mijn idee lichtbruin en vond ik cognac veelste gelig.. dit zijn de foto's van de website:

Afbeelding
cognac

Afbeelding
hier weet ik de naam niet van, gok Libano

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 14:13

Anders moet je ze even bellen (alhoewel die meneer wel moeilijk te verstaan is :o )!

double

Re: gezocht, foto van: Lipica laarzen kleur Libano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 14:13

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 14:14

Afbeelding
Dit is cognac.

Afbeelding

En dit is libano.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 14:21

weet je het zeker!!?

owww, pfff gelukkig hahahaha Dat is idd de kleur die ik in gedachte had, maar ging zo twijfelen omdat die niet op de website stond hahaha

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 14:25

Haha, ja hoor, weet 't heel zeker. :D

Jouw 'libano' is gewoon bruin. ;)

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 14:28

owww pfff!! ben weer helemaal gelukkig! hahaha

Ik weet nog o goed dat ik zei: cognac is wel heel geel, heb je niet gewoon lichtbruin.. en toch nog twijfelen (alsheimer is ingeslagenz _-:( )

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 11:24

De kleur van de onderste laars op de foto, waarvan jij dacht dat het libano was is Seahorse. Diezelfde vraag heb ik namelijk afgelopen week in het topic gesteld. (typte hier al besteld, wishfull thinking ;) )

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 11:29

Ze moeten echt de kleuren op de website zetten, of ze niet van die gekke namen geven :+

Ik las weer ergens anders dat iemand Libano Kastarnebruin noemde.. Die had ze al 6 jaar, zo hete de kleur vroeger..

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 13:17

Ik kom ook geen wijs meer uit de kleuren. Heb in het lipica-topic al getypt dat ik vind dat ze zo'n applicatie op de website moeten zetten waarmee je je eigen laarzen kunt samenstellen. Dat zie je ook vaak op autosites. Lijkt me voor hun ook makkelijk. Wij lekker urenlang laarzen ontwerpen en als je ze dan klaar hebt, voorzien van een printje de auto in naar Raamsdonkveer en het enige wat je dan nog maar hoeft te zeggen is: "deze wil ik" ;)
(ziet zichzelf al staan met 100 printjes, en deze wil ik, en deze, en deze, en deze....)