[PG] Friese merrie Jitske

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

[PG] Friese merrie Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 20:02

Het is al lang geleden, nog voor we internet hadden maar toch ga ik het toch proberen.

Ik ben op zoek naar Jitske, een friese merrie zonder papier.
Voormalig eigenaar S. Hartog heeft haar 11 jaar geleden verkocht vanuit Alkmaar naar beginnende paarden mensen in Jisp NH.
De merrie was toen een jaar of 6 a 7 denk ik en zowel aangespannen als onder het zadel.
Haar moeder was Field Famke(heb toevallig vandaag de mensen gesproken die haar toen hebben gekocht, helaas is ze ook weer doorverkocht en konden ze mij niet meer vertellen) en pappa is voor mij onbekend.
Ze had veel behang zowel aan het lichaam als aan de benen.

Ik heb haar destijds wat ingereden en was helemaal weg van het dier. Het is een enorme knuffel :)
jammer genoeg is het contact met de eigenaar destijds wat verwatert en kwam ik er te laat achter dat beide paarden te koop stonden anders had ik haar gekocht.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen ik zou haar graag nog een keertje willen zien. Ook als ze er niet meer zou zijn en iemand weet daar meer van zou ik het graag willen weten.
gelieve een PB te sturen aangezien ik hier niet zoveel kom.

ik ga duimen...ik heb dit nog nooit gedaan...een paard opsporen :=