Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Waratje schreef:Waarom zou de trailer gevaarlijk zijn als het paard bijna valt als je vader stopt? Ik denk dat je vader misschien wat voorzichtiger moet rijden. Een goede chauffeur is de beste bescherming voor je paard!
zoraspastie schreef:hij rijd heel rustig hoor,, want ik zat bij zora .... Zijn bandages en getten ook goed ,?
Brainless schreef:Mijn paardje gaat altijd op de stang zitten en "valt" dan ook als je afremt of een bocht neemt.
Hoe voorzichtig je ook rijdt. (eigenlijk juist als je te voorzichtig rijdt)
Als ik een stuk heb met veel bochten/rotondes gaat ze niet zitten, wel als ik een (lang) recht stuk heb, zoals de snelweg/80km weg..
Waratje schreef:zoraspastie schreef:hij rijd heel rustig hoor,, want ik zat bij zora .... Zijn bandages en getten ook goed ,?
Als je paard bijna valt bij een stop dan rijdt je vader niet rustig genoeg voor je paard. Dat jij wel kunt blijven staan is niet relevant, je paard moet haar evenwicht kunnen houden bij de manoevres.
Beter zorgen dat je paard niet valt dan allerlei zooi eromheen draaien die in de meeste gevallen niet helpt en potentieel ook nog schade kan opleveren voor je paard.Brainless schreef:Mijn paardje gaat altijd op de stang zitten en "valt" dan ook als je afremt of een bocht neemt.
Hoe voorzichtig je ook rijdt. (eigenlijk juist als je te voorzichtig rijdt)
Als ik een stuk heb met veel bochten/rotondes gaat ze niet zitten, wel als ik een (lang) recht stuk heb, zoals de snelweg/80km weg..
Misschien moet je dan je acties wat aankondigen bij je paard? Even waarschuwen dat ze van die stang af moet komen omdat er wat gaat gebeuren.