[PG] Mijn lieve Kyra

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marsyl

[PG] Mijn lieve Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-09 10:47

Ongeveer 3 jaar geleden hebben wij onze c-pony verkocht. Het is een bruine merrie met zwarte manen. Verder had ze een bles en 1 hoog wit voetje en 1 laag wit voetje(allebei achter).
Toen heette zei Kyra. Het was best wel een robuste pony met een zeer eigenwijs karakter. Ze was toen verkocht aan ene Naomi. Zij woonden in Zeeland. Maar, ongeveer een jaar later, hoorde ik dat ze naar Frankrijk zouden verhuizen. Het e-mail adress zou hetzelfde blijven maar deze klopte niet meer. Het is dus nu al een tijdje geleden, maar ik zou heel erg graag willen weten wie haar nu heeft. Tot ontzag bedacht ik me laatst dat ze rond de 18 jaar oud is. Het zou dus ook goed kunnen zijn dat ze inmiddels overleden is ;( maar ik geef de hoop niet op. Misschien dat ze inmiddels terugverhuist zijn?
Kan iémand mij helpen?
Ik ben nog op zoek naar foto's, dus die komen nog..

bonnie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:20

wij kennen dat meisje en die wonen nog steeds in frankrijk, mijn dochter heeft haar op hyves en zal haar gegevens aan je doormailen

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 20:24

O My God! ik heb haar gevonden! daankje wel!
dankje dankje dankje!

bonnie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:31

hopelijk gaat het goed met Kyra?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 08:41

Aangezien de pony is gevonden wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan oom deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.