Startkaartaanvraag - aftekeningen omschrijven

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Joline_

Startkaartaanvraag - aftekeningen omschrijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 09:27

Goedemorgen,

Ik heb een vraag wat betreft met mutatieformulier Startkaartaanvraag. Ik heb nu zo goed als alles ingevuld,
maar nu moet ik ook de aftekeningen van mijn paard erop aangeven. Hier staat: 'Aftekeningen paard/pony
volgens gebruikelijke afkortingen in de Nederlandse taal'. Kan iemand mij helpen om het juist te formuleren.
Heb maar 2 regels waar ik dan alles op moet zetten.

Hoofd: Onregelmatige bles, bruine vlekjes in de bles en op het voorhoofd en neusbeen, witte vlek linkerzijde onderlip
RV: -
LV:witte kroonrand voor binnen en achterzijde oplopend
RA: witvoet voor oplopend
LA: witvoet binnen buiten oplopend

Alvast bedankt

WenK

Re: Startkaartaanvraag - aftekeningen omschrijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 09:30

Kijk eens in het paspoort, daar staat alles in beschreven zoals je het over kunt nemen. Bij mij tenminste...

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 09:31

In het paspoort staat het precies zoals ik het opgeschreven heb hier. Is het ook niet gewoon voldoende als ik een kopie van die pagina maak. Want op die 2 regels ga ik dat zo echt niet krijgen.

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 10:00

Staan er geen afkortingen in het paspoort? Die kan je overnemen op de aanvraag. En zou een kopietje van de aftekeningen bij je aanvraag stoppen :) Misschien iets in deze richting:

RV: -
LV: w kroonrand voor binnen+achterzij. opl.
RA: wv voor opl.
LA: wv binnen/buiten opl.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 10:02

Joline_ schreef:
In het paspoort staat het precies zoals ik het opgeschreven heb hier. Is het ook niet gewoon voldoende als ik een kopie van die pagina maak. Want op die 2 regels ga ik dat zo echt niet krijgen.

Zo heb ik dat ook gedaan: 'zie kopie paspoort'. Mijn paard heeft namelijk nogal veel wit - binnen en buiten oplopend en dat soort ellende. Is allemaal prima in orde gekomen.

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 10:04

Oke, bedankt. Ik stuur gewoon een kopie mee, dan zal het allemaal wel goed zitten :)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 09:03

ik heb ook neergezet "zie kopie paspoort" paard heeft 4 witte benen, kol en sneb, dus dat is best veel schrijfwerk voor die 2 regels :D

zorro2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:25

Beste is om een kopie van het paspoort erbij te doen en dan omschrijft de knhs zelf de aftekening. Zo heb ik in het verleden alle startkaarten aangevraagd.