vanaf welke leeftijd mag je begeleider op een koets zitten ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hafjesliefde

vanaf welke leeftijd mag je begeleider op een koets zitten ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 17:11

hoi,
ik had dus een vraagje: ik heb twee verzorgpony's en ze kunnen allebei voor de koets en onder het zadel. We gaan elke week met de koets rijden, en nu was mijn vraag vanaf welke leeftijd ik met het zadel mag meerijden en mijn 'begeleider' op de koets mag zitten. Ben al op vlp en andere geweest, maar nog niets gevonden...
please reacties aub

wolf359

Re: vanaf welke leeftijd mag je begeleider op een koets zitten ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 00:20

uh heel misschien handig om te vertellen of je uit nederland of belgie komt. hoe oud je zelf bent, hoe oud de begeleider is.
of je in bezit bent van ruiterbewijs of A brevet(wandelbrevet)

als je dat nou even vermeld, dan kunnen mensen je beter helpen, door of je het antwoord te geven of je de naam van een bokker te geven die het antwoord weet.

niet rot bedoeld hoor, als het wat raar overkomt.

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-09 09:17

wolf359 schreef:
uh heel misschien handig om te vertellen of je uit nederland of belgie komt. hoe oud je zelf bent, hoe oud de begeleider is.
of je in bezit bent van ruiterbewijs of A brevet(wandelbrevet)

als je dat nou even vermeld, dan kunnen mensen je beter helpen, door of je het antwoord te geven of je de naam van een bokker te geven die het antwoord weet.

niet rot bedoeld hoor, als het wat raar overkomt.

o sorry, mijn excuses:
Ik zelf ben dertien jaar
mijn begeleider is uhmm zeer ver over de 21 zal ik maar zeggen (ik schat tussen 50 en 60 ofz, maar hij is in heel goede conditie, dus niet dat hij met een stok loopt ofzo hoor)
Ik kom uit België
en ik ben al meer als een jaar in bezit van ruiterbewijs A
zo, hopelijk meer reacties nu