[PG] zwarte merrie met de naam dominique met ES stamboek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

snellemerlin

[PG] zwarte merrie met de naam dominique met ES stamboek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 16:54

een hele poos geleden heb ik 1x een veulentje gefokt. Omdat vlak na haar geboorte het franse liedje dominique op de radio was gaf ik haar die naam. Ik kan me echter niet meer precies het geboortejaar herinneren. (ca. 10 jaar maar prik me er niet op vast)

Ik heb haar verkocht omdat ik het het met mijn (toen heel jonge) kinderen te druk had om een jong paardje echt helemaal op te helpen groeien.
Ben toen ze 1 jaar was nog eens wezen kijken, ze hadden toen hun handen vol aan haar weet ik nog. De mensen hadden ook nog een ander paard ( engels volbloed als ik me niet vergis) en heel veel geduld en dat gaf me toen een goed gevoel. Helaas ben ik later de adres en naamgegevens kwijtgeraakt en inmiddels ook zelf verhuisd... ach zo gaat dat dan.

haar moeder was samber x africaner met de naam ilista en haar vader was de bonte hengt king nero.

dominique was helemaal gitzwart met een piepklein wit plekje ergens bij de kroonrand ( welk been weer ik niet meer)

Is er iemand die haar kent of misschien zelfs wel heeft? ik ben erg benieuwd wat er van haar is geworden.