ik heb nog een pony en daar stond ze bij in, in het begin ging het helemaal niet. maar naar een tijdje ging het super, het werden 2 beste maatjes, ze konden niet zonder mekaar, als de ene uit de wei was, werd de ander gek ,ze staat elke dag inde wei. ze gaven me kaar ook altijd kusjes, enzo ze waren zo gehecht. stonden tegen over mekaar inde stal. entoen gingen we naar een andre stal. 1 pony vanmij staat nu dag en nacht buiten in het begin stond hij met een hele groep, en die andere snachts op stal en smiddags zette de eigenaar haar wel bij die groep in en bij mijn andre pony. toen ging het helemaal niet meer. datwas haar beste maatje, maar nu als ze nu de bij in staat schopt hij haar, aleen nog maar en doet heel gemeen, zeheeft er erge wonden aan over gehouden. want me andre pony heeft nu een andr vriendje gevonden. maar toen ze nog vriendjes waren, is zij wel heel erg veranderd dat klopt en nu is ze gelukkig nog steeds zo. stuk beter geworden dan toen ik haar net had. het is alleen jammer dat ze nu geen vriendjes meer zijn,