[EG] de ouders broer zus wat dan ook van mijn schatje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

merrien1

[EG] de ouders broer zus wat dan ook van mijn schatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 19:41

hey
ik heb een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeeeeeeeeeee liefe merrie pony ik heb haar paspoort ook maar de namen van haar ouders niet maar wel van haar fokker: L.J van de polder (als ik het goed heb)
en ik vroeg me af of iemand hem/haar kent
mvg nelleke

o ik zoek ook eerdere baasjes van haar ze is(dat is me verteld ) al van ongv 5/6 mensen geweest waarvan er 2 maneges zijn en ik heb haar van een manege gekocht ( de drie merrien )
maar ik schrijf het toch:
Naam:Windy Lady (roepnaam Windy )
geslacht:merrie
kleur: bruin bont haar staart is helemaal zwart haar voorplukje is ook zwart de linker helft van haar manen zijn zwart en de rechter wit en haar manen hangen aan de de linker kant (als je op haar zit zie je het zo)
stokmaat: ongeveer 1.35
fokker:L.J van de polder
type: rijpony
vader:onbekend
moeder: onbekend
geboortedatum:16-04-1993
lidnummer(van haar paspoort):451253

o sorry foto vergeten
:
ze ziet er wel eenbeetje slecht uit toen stond ze nog op de manege volgende week vrijdag de 29ste heb ik haar een halfjaar!!! :D

Afbeelding

Afbeelding

er komen er meer!

haar karakter:
op de manege waar ik haar heb gekocht was ze vaak chagrijnig en heel snel en ze luisterd heel goed! (nog steeds ) als je draf zegt gaat ze al in draf! en ze vind springen echt NIET leuk!!!!
ze gaat weigeren en steigeren (ik ben er zelf ook 2x afgevallen :P)
en ze was niet verkeersmak :P (lekker handig als je bak langs een weg staat ) en ze werd vaak kreupel......

nu ik haar heb
en ze geen wintervacht meer heeft, heeft ze een heleboel nieuwe vlekjes gekregen bij haar hoefen bijv maar ook een hele leuke op haar (als je op haar zit ) rechterachterbeen een wit vlekje gekregen
ook is ze veeel minder chagrijnig geworden! :D

Moderatoropmerking:
TS, je topic is verplaatst naar OV, hier gelden nogal strenge regels dus wellicht is het raadzaam om deze even door te lezen. De regels van dit forum vind je hier [OV] Welkom op [OV] Opsporing Verzocht *UPDATE 30-08-2007*
Verder zijn je berichten samengevoegd en heb ik ivm de verplaatsing van je topic de verplichte TAG in de titel toegevoegd.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 25-05-09 13:05, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd en opm. toegevoegd.

petraaken

Re: de ouders broer zus wat dan ook van mijn schatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 08:08

F-AM --> OV