Ik wil even beginnen dat ik geen idee heb of het hier goed staat, dus sorry als het helemaal verkeerd staat
Nou mijn probleem; als ik me paard (bijna bomproof) van de wei haal (meestal samen met zijn vriendinnetje die eigenlijk bijna nergens bang voor is) en hem naar stal breng dan moet ik voorbij een kersengaard.
Heel leuk en aardig allemaal alleen nu hebben ze tegen de vogels allemaal zeilen afgeknipt (blauw) & daar vlaggetjes van gemaakt (voor bovenin de bomen), een vogelverschrikker (die is eigenlijk geen probleem) maar dan ik weet niet wat het is maar mij doet het denken aan van die chinese trommels waar je met een hamer opslaat, met allemaal touwen naar de bomen.
Die dingen maken echt een vreselijk geluid, en als ik (of we) dan langs komen dan begint dat ding het altijd keihard te doen (geen idee of het toeval is ofzo maar goed).
De paarden willen er wel gwn langs maar het is wel vervelend, want je merkt duidelijk dat ze schrikkerig en kijkerig zijn, en de mijne verkrampt ook een beetje.
Zijn er meer mensen met dit probleem? En kan je er wat van zeggen of werken die dingen op de wind? Of hebben jullie misschien tips?
.