Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar gaat hij echt klieren met rijden zoals jij aangeeft geef ik ze een mondfelinge waarschuwing en anders pak ik ze toch wel ff aan. (onder het motto werken zul je) Wees heel consequent zorg dat je het nu in de kiem smoort voordat t gevaarlijk wordt. 
. en hij is quasi al ruin geboren. Ik neem hem gewoon mee aan de hand, en blijf rustig tegen hem praten zodat hij beseft dat ik begrip heb voor zijn onrust en paniek (want dat is het wel) maar dat ik er ook nog ben om hem op te vangen, en zij eigenlijk niet. Je kwaad maken helpt niet omdat hij gewoon uiting geeft aan zijn angst om alleen te zijn. neem hem zoveel mogelijk apart, besteed dan al je aandacht aan hem. In het begin gaat het vrij lang duren, dus meer dan een rondje, eer hij kalm wordt. maar blijf zelf rustig, geef hem aandacht, trek zijn aandacht, verras hem soms met onverwachte wendingen, en na een tijd kalmeert hij wel en krijg je zijn aandacht.