Strandrit manege hoek van holland - ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rodo_

Strandrit manege hoek van holland - ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 20:50

Hallo,
Ik ga binnenkort met school een 2 uurs strandrit maken bij Manege hoek van holland..
Zijn er mensen die eerder een buitenrit op deze manege hebben gemaakt?
Goede/Slechte ervaringen?

Groet rodi.

Rodo_

Re: Strandrit manege hoek van holland - ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 21:32

niemand :D?

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 08:50

Ik ben hier wel een keer geweest maar ik was er niet over te spreken.
De paarden hadden erg harde monden en reageerden eigenlijk niet op hulpen, de begeleider weet het aan de vele ruiters die alleen even op het paard willen zitten maar niet echt dressuur willen leren. Ik zat op een haflinger waarvan het zadel niet goed paste, hun oplossing was om hem zo hard aan te singelen dat na de rit er een hoogteverschil van een paar cm optrad op de plek waar zijn singel had gezeten en de rest van zijn buik. Daarna hadden we een BBQ, dat smaakte dan wel erg goed. Maar voor mij hier geen tweede keer in ieder geval.

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 09:56

Jessica schreef:
Ik ben hier wel een keer geweest maar ik was er niet over te spreken.
De paarden hadden erg harde monden en reageerden eigenlijk niet op hulpen, de begeleider weet het aan de vele ruiters die alleen even op het paard willen zitten maar niet echt dressuur willen leren. Ik zat op een haflinger waarvan het zadel niet goed paste, hun oplossing was om hem zo hard aan te singelen dat na de rit er een hoogteverschil van een paar cm optrad op de plek waar zijn singel had gezeten en de rest van zijn buik. Daarna hadden we een BBQ, dat smaakte dan wel erg goed. Maar voor mij hier geen tweede keer in ieder geval.

oow, dats minder! :?

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 16:11

Ben je al geweest en zoja, hoe vond je het?