Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mizora schreef:Ik zou in ieder geval zorgen dat je kluisters en een muilkorf heb liggen totdat je dit probleem volledig hebt opgelost. Inderdaad voor als het een keertje echt fout gaat.
Sappos schreef:Als ik het zo lees, heb je dan nog wel plezier aan die pony? Heeft dat dier niet een gigantische kronkel in zn kop om jou zo aan te vallen? Dwars kan ik begrijpen maar dit is echt niet normaal.
Als het mijn pony was geweest had ik hem doodgeslagen zo ongeveer, hoe durft hij![]()
Verder idd zo vastbinden dat hij je niks meer kan maken. Succes!

) en 't liefste trap ik op dat moment ook al die agressie er uit, maarja ik ben er wel achter dat het dan echt nergens toe leidt, dat maakte het toen alleen maar erger.
Musjes schreef:Nou, ik zou toch eerst kijken of er echt niet iets met zn oor is. Ene kant mag je aanraken en de andere kant niet? Dan zou je logisch gezien denken dat hij wel pijn aan of in zn oor heeft. Misschien moet je eens in zn oor laten kijken. (door een da)
Succes verder.

ce_lientje schreef:ik vind het heel vreemd dat hij hetaltijd doet bij jou en andere mensen wel toelaat.... miss iets van voor de tijd dat je hem kreeg... ik geef als tip: doe alles wat nodig is voor jouw veiligheid.. want ook al is het een kleintje.. wel een kleintje met veel kracht die een hoop narigheid kan veroorzaken! succes!

Ik vind hem in ieder geval wel duidelijk. Stel dat ie wel pijn zou hebben, dan is zn reactie toch logisch. Het ene paard laat alles over zich heen komen en het ander geeft het aan door boos te worden. In jouw geval zegt je paardje heel duidelijk 'blijf van me oor af'
Musjes schreef:In dat geval is de oplossing simpel lekker van zn oor afblijven

Jelleee schreef:Ik zit toch te denken aan gebrek aan respect voor jou. Een paard wat onder jou in de rang staat haalt zulke geintjes echt niet in zijn hoofd, ookal heeft hij pijn. Grondwerken zou een goed idee zijn en dan langzaam naar de oren toewerken.