en is buiten mededingen dan iets anders of is dat het zelfde en heb ik daar dan ook een startkaart voor nodig?
1978
Geplaatst: 19-05-09 13:22
Om HC te starten heb je wel een startkaart nodig, op je startcoupon wordt aangegeven HC.
Wel zijn er regelmatig wedstrijden waarbij ook rubrieken zonder startkaart worden uitgeschreven (hier in ZH tenminste), wellicht dat dit wat voor je is...
ik wil hem gewoon mee nemen namelijk voor de ervaring en een proefje met hem rijden. Ik start met mijn andere paard wel gewoon. Maar ik wilde gewoon is kijken hoe hij dat deed. Wij hier hebben maar eens in het jaar zn wedstrijd dus dat schiet niet zo op... Toch maar een startkaart dus...
Heb ff in je profiel gespiekt en ik zeg starten met die kanjer!!!
Ik weet niet of je nog in de B mag starten maar je kunt hem anders natuurlijk ook eerst een paar x in de B uitbrengen om zo een beetje ervaring op de doen...
Nou ik geloof dat je helemaal geen startkaart nodig hebt hoor! Ik heb ook HC gereden zonder startkaart. Moet je alleen even kijken of iemand een oude coupon heeft of zo?
Als ik HC start is er bij mij nog nóóit om een startcoupon / startkaart gevraagd hoor.....
Miss87
Geplaatst: 27-05-09 18:33
Hier in de buurt hebben we geen klagen Melanie! Hier kun je alles rijden. Maar ga maar eens wat verder weg... Laatst in Houten kwam ik echt de ring niet in voor een hc rondje zonder startcoupon, die moest dus echt gewoon bij de jury zijn, later invullen wilden ze ook niet.