Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
__Nathalie__ schreef:gladleren chaps worden meer gaithers onder verstaan. Dit zijn denk ik gewoon normale chaps.
brigitta1987 schreef:__Nathalie__ schreef:gladleren chaps worden meer gaithers onder verstaan. Dit zijn denk ik gewoon normale chaps.
Gewone normale chaps mogen ook hoor, ik heb zelf lange tijd met gewone slappe gladleren chaps gereden. Deze hebben een vrij breed stuk elastiek aan de achterkant (ongeveer 5cm) en dat was geen probleem, ben er zeker een jaar mee gestart en heb en nooit problemen mee gehad.
Dat waren deze chaps
Ik heb het gecontroleerd bij een paar juryleden in mijn vereniging en die vonden ze geschikt. Ik ben er een jaar officiele wedstrijden mee gestart en heb nooit een probleem gehad. Juist complimenten van een paar jurys dat ze het zo netjes vonden.
Sjonniej schreef:Mag dat echt niet? Grappig, ik rijd ondertussen al een jaar met leren chaps van Ariat, met een rits aan de zijkant. Wel met een leren 'flapje' erover heen, waardoor je de rits niet ziet. (Zie onderschrift)