Ik ben Anouk (18 jaar oud), ben verloofd met Leroy (27 jaar oud) en wij gaan samen op vakantie. Waar naar toe is nog niet duidelijk, wat wij graag willen wel. Wij houden allebei niet van stilzitten, zijn gek op paarden en willen daarom het liefst op werkvakantie in Europa.
In tegenstelling tot mijn vriend die het geluk had een tijd een eigen paard te bezitten, heb ik amper rij ervaring. Door geld problemen heb ik als jonger kind nooit kunnen paardrijden. De rij ervaring die ik heb is letterlijk gebaseerd op kinderpartijtjes op een manege. (3 om precies te zijn)
Dat laat natuurlijk niet weg dat ik helemaal gek ben op paarden. Je kunt mij moeilijk wegkrijgen als er een paard in de wei staat als ik er langs fiets bijvoorbeeld. Op deze vakantie zou ik dan ook graag mijn rij ervaring willen bijspijkeren.
Wij zoeken een werkvakantie in Europa. Blijven we in Nederland vinden we dat helemaal niet erg. Het gaat ons er om dat wij samen ongeveer twee weekjes met elkaar weg zijn, met paarden bezig zijn, niet alleen maar stil zitten en ook af en toe zelf kunnen rijden.
Mijn/onze vraag is dan ook, wie weet er een leuke manege die werkvakanties, of seizoensmedewerkers aanneemt of organiseerd? De limiet voor ons ligt in Europa, al is het België of Duitsland. Verder kunnen wij helaas niet reizen, want als student zijnde zit je vaak redelijk krap bij kas. (vandaar de werkvakantie
)Laat het ons weten, mocht je een idee hebben! Wij zijn al blij met websites, namen van maneges etc.
Groetjes en alvast bedankt, Anouk en Leroy.