http://www.mijnalbum.nl/Album=FULCR6AT
Hallo iedereen ik ben op zoek naar het tweelingzusje van mijn paard Rainman M ze heet Rainbow M en ze zijn geboren op 9-7-1998 bij M. Houtstra te Drouwenerveen (Dr) uit m: Poly Dor v: Radieuz Z ( Roemer x Ramiro) levensnummer van Rainman HBR 981038*98 nummer van de merrie zal 1 cijfer verschil zijn ze staan bij het NRPS ingeschreven. Ze zal bruin zijn met 2 lage witte voeten voor en 2 hoge witte benen achter mogelijk ook hier en daar wat witte stekelharen. Op de veulen foto's zie je ze beide liggen net na de geboorte de voorste is het hengstje op de foto in de wei is de achterste het hengstje die duidelijk wat groter is. Rainman is 1.66m Rainbow zal ongeveer 1.56m zijn misschien wel iets hoger. Ik heb al eens een poging gedaan om haar te traceren en kwam toen niet verder dan dat ze op een stal in Enkhuizen zou staan ( stal Groen) Navraag heeft geen resultaat opgeleverd helaas. Het lijkt mij leuk in contact te komen met de huidige eigenaar of als ze niet meer leeft met de laatste eigenaar om ze een keer bij elkaar te brengen en op de foto te zetten en misschien naar de NRPS te sturen met een foto van toen en nu. Wie kent deze merrie??? Met Rainman gaat het super hij is mooi uitgegroeid en we starten inmiddels in de Z1.
Alvast bedankt
Laatst bijgewerkt door gomir op 16-05-09 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag ivm verplaatsen