Gezocht: manege waar je buitenrit kan maken in Noordholland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Waves

Gezocht: manege waar je buitenrit kan maken in Noordholland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-09 12:12

Lieve mensen,

Ik ken een heule leuke man ( :P ) die zegt dat hij kan paardrijden. We willen nu dus eens samen gaan rijden.

Ik ben een ervaren ruiter en hij heeft vroeger (15 jaar geleden) paard gereden. Hij zegt dat ie goed kan rijden maar volgens mij zegt hij dat om indruk te maken dus ik verwacht er niet veel van :+ .

Nu zoek ik in Noord Holland een manege ofzo waar we een buitenrit kunnen maken. Begeleiding of klein groepje is prima (en noodzakelijk denk ik) maar liever niet met 12 man in een treintje want dat is niet erg gezellig... Een mooie omgeving zou ook prettig zijn (strand of bos bijvoorbeeld)

Weet iemand een manege waar dat mogelijk is? Ook namens mijn liefdesleven bij voorbaat dank! :D

Arabesk

Re: Gezocht: manege waar je buitenrit kan maken in Noordholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 20:44

poelenburgh in schoorl
de hoef in egmond

Buffelo

Re: Gezocht: manege waar je buitenrit kan maken in Noordholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 14:28

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 12:47

Je zou manege bakker:

www.manege.nl

In noordwijkerhout kunnen proberen, zijn leuke paardjes leuke ritjes, dan ga je het bos, duinen en strand op. Ze doen er niet aan rengalop op het strand, maar dat is voor jou wel handig juist. Ik zou wel even de situatie uitleggen, dan weten ze ervan, en laten ze hem even voorrijden in de bak.
Zij zullen dan bepalen of het kan of niet. Ik heb er zelf twee keer gereden, de ene keer in mijn eentje met begeleiding, de andere keer met z'n 10en ofzo. In mijn eentje was op een zondagmiddag, maar ik weet niet of dat toeval was. De begeleiding is gezellig, ritten zijn niet belachelijk duur (uit mijn hoofd iets van 25 euro voor 2 uur dat meestal uitloopt naar 2,5 uur).

De website is absoluut niet up to date, je kan het best even bellen. En je kan er niet pinnen xD, alles gaat contant of via de bank.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 16:06

Bedankt +:)+

Ik ga de websites gelijk bekijken!