paard huren en eigen paard erbij stallen voor weekendje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rayo

paard huren en eigen paard erbij stallen voor weekendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 11:55

Mijn man en ik hebben samen 1 paard, maar het lijkt mij leuk om een keer samen lekker een weekend te rijden in een mooie bosrijke omgeving in Nederland.
Wie weet er een leuke locatie met mooie uitrij mogelijkheden waar wij ons paard kunnen stallen en waar we een paard/pony bij kunnen huren?
Aangezien ik naast de kwpners ook gek ben van Haflingers en fjorden zou ik het helemaal geweldig vinden als dat ras aanwezig is om mee te rijden.
Het gaat erom dat we geen begeleiding mee hoeven, maar lekker samen kunnen rijden. We zijn beide ervaren ruiters in dressuur, springen en sgw en rijden zelf ook veel buiten met ons eigen paard.
Iemand leuke suggesties??
Alvast bedank!

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 12:49

Ik kan je de Alberthoeve aanbevelen, in Wateren, Drenthe, het mooiste uitrij gebied van Nederland(vinden wij)
Je kunt daar een huisje huren, stacaravan of appartement, paard in de wei of stal en je kunt een pittige fjord huren,wij hadden hem pas ook een x mee, wat is dat beest vlot, mijn(pittige) andalusier had er moeite mee.......
adsres=
www.alberthoeve.nl

Noppert

Re: paard huren en eigen paard erbij stallen voor weekendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 16:42

Je bent bij ons van harte welkom. Volop uitrijmogelijkheden, wei en stalling aan huis en een geweldige fjord om mee op pad te gaan. Voor meer informatie www.peelhoven.nl

mirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 16:44

Hier staat een superfjord met mooie, hele lange manen. Dus hier kan je ook proberen.

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 07:00

Sjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 10:17

www.stalhouderijvanbijnen.nl Hier kunt u paarden huren en er staan tinkers en fjorden. Het stallen van paarden is ook mogelijk. En het gebied rond de manege is prachtig.